אתמול...

קרמבובת

New member
אתמול...

צפיתי לראשונה בסרט "הלוחש לסוסים" (וכל פעם שבעלי שאל אותי מרחוק מה אני רואה עכשיו עניתי בטעות "הלוחש לסוסות" חחחחחחחחחחחחחחחחחחח).. הסרט ...הסרט.....לא יוצא לי מהראש... יש בו יותר מכמה נקודות חיבור לחיים שלי...היו קטעים שממש הרגשתי כאילו הייתי שם.. אין לי ואף פעם לא היתה לי היכולת לפרק דברים גדולים כאלה למילים...כי תמיד מאבדת את העיקר בדרך.. ואם אופטי
והמילים שלו היו פה ...הייתי נותנת לו הכל שידבר על הסרט הזה עכשיו. מדהים. קרמבו
 

נעמי 1

New member
סרט... סרט... סרט...

זאת הפעם השלישית שראיתי את הסרט... וכל פעם מחדש... אני מגלה בו דברים חדשים. הנופים המדהימים... המוסיקה... הסיפור עצמו... ו... רוברט רדפורד... אוח אוח אוח... סרט נפלא ! נעמי
 
למעלה