תמי סולמית
New member
אתמול...
נסעתי עם בית הספר שלנו לצפת...עיר קודש מן הסתם העיר הזאת שקדושה כל השנה ,בימים כאלה היא מלאת רוחניות טיילנו בסמטאות הצרות של העיר העתיקה לאור מנורות רחוב עמומות אבני המרצפות מחזירות אותי המון שנים אחורה..לימי הסוסים ןהמרכבות...זקן מנומנם עם פיאות ממש ארוכות,בפתח חנות למזכרות מחייך בעברנו ומציע לנו כיפות שחורות גדולות... חסידים ונערים ילדים ונשים ממהרים לבתי הכנסת השונים בעיר...גברים עם זקנים חולפים על פנינו במהירות ומסתירים את פניהם בסידור,הקור והרוח המקפיאה לא מרתיעים אותם לצאת ולשאת את התפילה והסליחות...מכל עבר נשמעים קולות תפילה והקולות הרבים מתמזגים למעין שירה נהדרת שמתנשאת אלעל בפינת רחוב רוקדים נערים לקול נגינת כינור ישן כמו לא שמים לב לנעשה סביבם...דלתות הבתים פתוחות ונשים חביבות מציעות לנו תה...<בחצות!>..ולסיום מגיעים לקבר רבי שמעון בר יוחאי...100 ילדים קוראים את הסליחות באחת בלילה... כאילו בוקר ... סתם רציתי לשתף אתכם... גמר חתימה טובה לכולם/ן
נסעתי עם בית הספר שלנו לצפת...עיר קודש מן הסתם העיר הזאת שקדושה כל השנה ,בימים כאלה היא מלאת רוחניות טיילנו בסמטאות הצרות של העיר העתיקה לאור מנורות רחוב עמומות אבני המרצפות מחזירות אותי המון שנים אחורה..לימי הסוסים ןהמרכבות...זקן מנומנם עם פיאות ממש ארוכות,בפתח חנות למזכרות מחייך בעברנו ומציע לנו כיפות שחורות גדולות... חסידים ונערים ילדים ונשים ממהרים לבתי הכנסת השונים בעיר...גברים עם זקנים חולפים על פנינו במהירות ומסתירים את פניהם בסידור,הקור והרוח המקפיאה לא מרתיעים אותם לצאת ולשאת את התפילה והסליחות...מכל עבר נשמעים קולות תפילה והקולות הרבים מתמזגים למעין שירה נהדרת שמתנשאת אלעל בפינת רחוב רוקדים נערים לקול נגינת כינור ישן כמו לא שמים לב לנעשה סביבם...דלתות הבתים פתוחות ונשים חביבות מציעות לנו תה...<בחצות!>..ולסיום מגיעים לקבר רבי שמעון בר יוחאי...100 ילדים קוראים את הסליחות באחת בלילה... כאילו בוקר ... סתם רציתי לשתף אתכם... גמר חתימה טובה לכולם/ן