אתמול ראו

ד פ נ א

New member
אתמול ראו ../images/Emo23.gif

נכון שזו הפעם השלישית שאני רואה דופק, ואני כבר מתחילה את שבוע 11, אך בגלל ההפלה שעברתי בהריון הקודם, אני ממש לחוצה, ועד שלא יעברו להם ה 3 החודשים הראשונים אני לא אהיה רגועה. ושאלה על בדיקות גנטיות, בהריון הראשון עשיתי את כל הבדיקות שהומלצו אז, אני אשכנזיה, האם יש בדיקות נוספות שצריך לעשות? עשיתי את הבדיקות : מחלת קנוון, מחלת בלום, מחלת פנקוני, מחלת גושה, x שביר. תודה דפנה
 

מיליתו

New member
מזל טוב

אני ראיתי אתמול לב בשעפ השניה (שבוע 8) ומרגישה בדיוק כמוך - שיעברו כבר השלושה חודשים הראשונים..
 
קודם כל המון מזל טוב

מחזיקה לך אצבעות להמשך תקין, ארוך, וכמו שאומרים פה - משעמם! יש עוד בדיקות גנטיות שנוספו. אני עשיתי 8 בדיקות. לא זוכרת כרגע מה השמות של אלו שלא עשית.תפני לקופת החולים, הם יגידו לך. אני יודעת שבמכבי עושים בדיקות במחיר מאד!!!! מסובסד, ממש שווה.
 

נומנום

New member
יש בערך עוד 5 בדיקות חדשות...

אני עכשיו גם בתחילת ההריון (שבוע 6 בערך), והשבוע הלכתי למכון הגנטי בתל השומר להשלים חוסרים... אז יש עוד את דיסאוטונומיה משפחתית ו- ML4 ועוד 3 נוספות חדשות שאני לא זוכרת את שמם. יש גם את CF אבל את זה בטח כבר עשית, ושכחת לציין... אני ממליצה לך לצלצל אליהם ולבדוק, ולא לשאול את הרופא שלך כי בדרך כלל הם פחות מעודכנים. בהצלחה.
 

זוג חדש

New member
../images/Emo41.gif../images/Emo41.gif../images/Emo41.gifדפנא ../images/Emo41.gif../images/Emo41.gif../images/Emo41.gif

איזה יופי !!!!!!! אני ממש שמחה לשמוע שעוד בדיקה, עברה עם דופק ובהצלחה. ממשיכה להחזיק לך אצבעות עד סופו הנפלא של ההריון, עוד 29 שבועות.
 

נומנום

New member
עשיתי ספירה ויצא לי 12 בדיקות...

חשוב לציין כי שנינו אשכנזיים. ועוד משהו קטן- בדיקה אחת שעשיתי השבוע הנה ממש חדשה כך שאיני בטוחה שעושים בכל מקום. תתקשרי לתל השומר- 03-5303060 והם ישיבו לך. גם אולי כדאי קצת להזדרז כי את כבר בשבוע 11. ושוב בהצלחה.
 
יצאו עכשיו שלוש בדיקות חדשות

לאשכנזים, מה שמעלה את הספירה ל 11+טאיזקס. לדעתי אם עשית את הבדיקות בהריון הראשון, אין שום סיבה לעשות אותן שוב. שיהיה בהצלחה
 
למעלה