אתמול קרה דבר רע. משאית שעברה, קרעה את הכבל הראשי של הוט,
שנסמך על תשתית בזק.
טכנאים של בזק הגיעו וטיפלו בכבל והשכנים טענו שאצלם הכל הסתדר.
אצלי האינטרנט לא פעל, וניסיתי לפנות לתמיכה שלהם.
בתמיכה התלבטו מה הבעיה, ועד שהם "הבינו" שיידרש כאן ביקור טכנאי,
השעה הייתה כזו, שהם כבר לא יכלו לקבוע לי טכנאי להיום אלא רק למחר.
לפני מספר ימים, היה אצלי טכנאי של הוט, והוא מסר לי את מס' הטלפון שלו.
הוא אמר, שהוא אינו "נבהל" מלקוח שמתקשר בשעות "לא שגרתיות"
והסכים שאתקשר אליו ככל שאזדקק.
התקשרתי אליו בערב. הוא, בסבלנות אין קץ, הדריך אותנו מה לעשות
כדי לאתחל את הראוטר, ובסוף זה הצליח.
אז... אם מגיעה מילה טובה לאיש שירות של הוט, אני חושב שזה המקום
לברך על שיש גם כאלה בחברתם. כן ירבו.
שנסמך על תשתית בזק.
טכנאים של בזק הגיעו וטיפלו בכבל והשכנים טענו שאצלם הכל הסתדר.
אצלי האינטרנט לא פעל, וניסיתי לפנות לתמיכה שלהם.
בתמיכה התלבטו מה הבעיה, ועד שהם "הבינו" שיידרש כאן ביקור טכנאי,
השעה הייתה כזו, שהם כבר לא יכלו לקבוע לי טכנאי להיום אלא רק למחר.
לפני מספר ימים, היה אצלי טכנאי של הוט, והוא מסר לי את מס' הטלפון שלו.
הוא אמר, שהוא אינו "נבהל" מלקוח שמתקשר בשעות "לא שגרתיות"
והסכים שאתקשר אליו ככל שאזדקק.
התקשרתי אליו בערב. הוא, בסבלנות אין קץ, הדריך אותנו מה לעשות
כדי לאתחל את הראוטר, ובסוף זה הצליח.
אז... אם מגיעה מילה טובה לאיש שירות של הוט, אני חושב שזה המקום
לברך על שיש גם כאלה בחברתם. כן ירבו.