אתמול כל כללי המשחק הופרו וההפקה שתקה שוב

אתמול כל כללי המשחק הופרו וההפקה שתקה שוב

שי עשה בלילה קומבינות ולא עשה חשבון לאף אחד דיבר גידף והשתולל וההפקה שתקה. הוא אירגן עם צבר שיפרה ולאון לינץ ביוסי ובבתו כמו שעשה לנעמה וההפקה שוב שתקה ולא הפסיקה. אני לא מבינה את האהבה החזקה של ההפקה לשי הוא מתנהג באלימות גדולה מקלל כל היום מאיים בפצצות בפרצוף של יוסי חימם את צבר ורנין חיממה את צבר להרביץ ליוסי בלילה וההפקה שתקה . מה קורה פה? ההפקה מחפשת מכות? מחפשת שיוסי יקבל התקף לב? הילדים שלי צופים בתוכנית וזו מש בושה שערוץ 2 נתן להפקה אלימה להתנהג בצורה כזאת. התוכנית היא משחק והיא פה גולשת לאלימות מילולית חזקה. איפה כל הגופים שנועדו להגן על הילדים שלנו? הילדים שלי כשאנחנו לא בית צופים כל הזמן ואני מתביישת איך ההפקה נותנת לאלימות לגלוש. אני פונה להפקה ומבקשת להעמיד את בני הבית ולהזהיר אותם מפני קללות וגידופים שי מרעיף לכל עבר. אני מבינה שכל האמצעים כשרים למיליון שקל עבור שי אבל הם הגזימו לגמרי. תתביישו לכם.
 

פלדי1

New member
זו הבעיה של ההפקה ודומיה

הם חושבים שאנחנו אוהבים אקשן שכולל רשע, תחמנות שקרים ועוד. חברה, אנחנו לא כאלה. גם יוסי בובלילי לא כזה. הוא סתם לא משכיל ותו לא. אז מה? אנחנו אוהבים אותך.
 
מה בדיוק היה? למישהו יש את הסירטו הזה?

טוב, שי השתגע, הוא ממש נטרף הוא לא מאמין שהצביעו לו. וצבר???! לא יודעת אם שמתם לב הוא מנגן על הקול
 

bubbleboi

New member
הפקה גם לא ישרה וגם טיפשה

אתמול כשונוס הכניסה לשי המרושע וחתכו את השידור זה היה פשוט פתטי. כבר לא התעצבנתי, פשוט צחקתי מהשקיפות של המהלך. שי יוצא לא טוב ולכן נחשיך את המסך שלא תראו. עלוב כל כךךךךךךךךךךךךך
 
למעלה