הי ורד יקירה!
את מחזירה אותי שנתיים אחורה,גם אנחנו חתמנו בסוף מאי 2002,בסוף יוני החזירו לפונדי שלנו איילת המקסימה את המוקפאות שחיכו לנו 5 שנים והיא נקלטה בהחזרה הראשונה ,מהם נולדו לנו שיר ורון כעבור תשעה חודשים מיום החתימה,מאחלת לך הצלחה כזו מכל הלב. אירית