אתמול חתמנו

ורד13

New member
אתמול חתמנו

, היום בבוקר עוד קשה להאמין שאנחנו אחרי. ועכשיו מתחילים.
 

עָנת

New member
בשעה טובה../images/Emo70.gif

ורד, מאחלת לך הסתערות מוצלחת על המטרה
ו
 

mondani5

New member
הי ורד יקירה!

את מחזירה אותי שנתיים אחורה,גם אנחנו חתמנו בסוף מאי 2002,בסוף יוני החזירו לפונדי שלנו איילת המקסימה את המוקפאות שחיכו לנו 5 שנים והיא נקלטה בהחזרה הראשונה ,מהם נולדו לנו שיר ורון כעבור תשעה חודשים מיום החתימה,מאחלת לך הצלחה כזו מכל הלב. אירית
 

koralv

New member
יקירתי.

איך חיכית לרגע זה,והנה זכית בו. מאחלת לך הצלחה מהירה.וזיכרי שמישהי בעקבותייך. נשיקות.
 

מירבי*

New member
ורד יקרה../images/Emo24.gif

מאחלת לך תהליך קל, מהיר ומוצלח. עכשיו זו ההתמודדות האמיתית, חסל סדר ניירות ובירוקרטיה. קחי את הפונדקאית שלך ביד, חבקי אותה ויחד תצעדו להצלחה המיוחלת. נשמח לשמוע איך אתם מתקדמים ולסייע ככל שנוכל
 
למעלה