אמא של דפנה
New member
אתמול היתה הצפירה.
וגם היום עוד 20 דקות יש עוד אחת. איך מסבירים לקטנים שלנו שצריך להיות בשקט (לא דורשת ממנה לעמוד אבל לפחות להיות בשקט). אתמול ניסיתי וזה לא עבד. ומה איתכם?
וגם היום עוד 20 דקות יש עוד אחת. איך מסבירים לקטנים שלנו שצריך להיות בשקט (לא דורשת ממנה לעמוד אבל לפחות להיות בשקט). אתמול ניסיתי וזה לא עבד. ומה איתכם?