אתמול ב yes 1 היו סרטים שחורים

da^Lord

New member
אתמול ב yes 1 היו סרטים שחורים

טוב מה זה סרטים שחורים, סרטים שכללו שחורים עם דגש על היפ הופ.. אחד הסרטים נקרא - שחור עמוק מעין פארודיה. שמעתם על NWH - niggas with hats?
ועוד כל מיני שמות מוזרים, סרט עם הרבה גאנגסטב ראפ ,יפה ועוד דבר מהסרט, היתה שם שאלה שאהבתי את התשובה שנתנו לה. מה ההבדל בין a hoe ל bitch. התובה.. a hoe - אחת ששוכבת עם כולם. bitch - אחת ששוכבת עם כולם.... רק לא איתך.
 

Loony K

New member
ראיתי רק את הסטנדאפיסטים

איך שהם ירדו על ראפ...
היה מצחיק!
 

kodman

New member
ראיתי את כל הסרטים בסופשבוע ../images/Emo13.gif

גם את זה - לא משהו אבל חביב, סרט פארודי מתחילת שנות ה 90 על היפ הופ וכדומה, שמתי לב לקטע של הפארודיה על NWA - לא רשמתי על זה פה כי לא חשבתי שזה יעניין מישהו. היה עוד קטעים פארודיים מטומטמים - בסרט בין לבין היה קליפים פארודיים לדוגמא Granny Said Kick Ya Ass או משהו כזה (נחשו פארודיה על מה). וגם כן הקטע עם ה Bitch ו Hoe זכור לי - זה לא מסרט אחר שהיה? וזה לא היה רק אתמול זה היה שישבת ונראה לי גם היום - "סופשבוע הומור שחור ב YES" - רוב הסרטים סרטי היפ הופ זולים, אבל מה היה דבר אחד שבשבילו כל הסופשבוע הזה היה שווה - בבימוי והפקה של מי אם לא - ספייק לי - מופע סטאנד אפ ענק "The Original Kings of Comedy" חזק ביותר - לא הפסקתי לצחוק במשך כל המופע.. מומלץ ביותר (יש לי את זה בוידאו גם - מי שרוצה שיבוא אליי ביום שבת ויצפה בזה עם הג´חנון
) kodman
 
למעלה