אתם ממש מעצבנים!!!!!!!

חלמן

New member
אתם ממש מעצבנים!!!!!!!

מה קרה לכם??????? למה אתם הפסקתם לענות לתשובות של אנשים!!! זה ממש רע מצידכם... טוב יכול להיות שהלכתם לסוף שבוע או משהו.. אבל בכל זאת יש פה אנשים שמבינים כמו וראיטי... תענו אנשים... יש לנו שאלות ואין תשובות... להזכיר לכם את השאלה *אם אני הולך לישון וקם אחרי 5 שעות מייד חוזר לישון (מנסה ויילד) ושיגמר החלום אני יקום??? - כי אם לא אז רוב הסיכויים שאני לא יזכור אותו.. כי אני זוכר רק חלום אחרון...* אם צעקתי והשתגעתי כי ב- 2 רשמתי שאלה.. ועכשיו תשעה וחצי ואין תשובה.. אז אם מישהו נפגע אז אני מצטער...
סלמט אמיגוס.. וסליחה שהשתגעתי... אני עצבני..
 

BladeRaider

New member
לא יודע...

נראה לי שלא תתעורר אבל תוכל להעיר את עצמך כשתראה שהחלום נגמר
 

חלמן

New member
כן...

אני יודע שאני לא יודע להתנסח טוב... אני ממש ממש לא הומני.. אבל אני לא איזה דיסלקט! 100 במטמטיקה במוגבר!!! אז לא לצחוק... אני ינסה שוב... אם הלכתי לישון... וקמתי אחרי 5 שעות בערך.. ואז ניסית ויילד... כשהחלום (הויילד) יסתיים.. אז אני יתעורר? או שאוטומטית אני אמשיך לחלום הבא? (מקווה שהסברתי את עצמי)
 

אלון ב

New member
תתעורר בסיום ותיזכור אותו מצויין ! ../images/Emo45.gif

היי, אין לך מה לדאוג, אם תעשה את זה כמו שאמרת אתה תתעורר מיד כשהחלום הצלול יסתיים ותיזכור אותו מצויין ! ( לדעתי ומנסיוני האישי אפילו בלי שום יומן חלומות ! ) בכלל אתה זוכר חלומות צלולים הרבה יותר טוב מאשר חלומות רגישים וזה בגלל שאתה צלול בתוכם והמחשבה שלך צלולה ומודעת, בדרך כלל אתה מתעורר גם מיד כשחלום צלול מסתיים, הרי בזמן החלום הצלול אתה מודע ואתה משתדל להאריך אותו כמה שיותר זמן ע"י שיפשוף ידיים וכאלה, אבל כשהכל מתחיל להחשיך והסביבה הוירטואלית נעלמת אז תוך כמה שניות אתה תמצא את עצמך שוכב במיטה וחושב לעצמך "ואוו ! איזו חוויה מדהימה זו היתה ! וואי תודה לך על העזרה אלון יקר, אין כמוך !!"
אז ממש אין לך מה לדאוג ! אתה תתעורר מיד בסיומו של החלום הצלול ותיזכור אותו טוב מאד ! ( אלא אם כן הוא יהיה ברמת צלילות מאד נמוכה ואז אתה עלול להמשיך ממנו לחלום רגיל ולא צלול ואולי תתתעורר ולא ליזכור ... אבל אם הוא ברמת צלילות גבוהה אז אתה תתעורר ותיזכור אותו מצויין ! ) אלון
 

שריר

New member
או שתתעורר דבוק למיטה ותגיד

תודה אימא של אלון תודה תודה תודה
 

חלמן

New member
חחחחחחחחחחחחח

חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח אלון.. אין תגובה?
 

אלון ב

New member
למה תמיד מערבים אימהות ?

מה עם דודים, דודות, סבים, סבתות, נינים, נינות, בני דודים, שכנים, חברות ?
 

שריר

New member
צודק צדוק תמיד אמהות אני בעד לפתוח

במרד אין יותר ירידות על אמהות מעכשיו רק אחיות סבתות נינות דודות וביציות
 
למעלה