אתם ממש מעצבנים!!!!!!!
מה קרה לכם??????? למה אתם הפסקתם לענות לתשובות של אנשים!!! זה ממש רע מצידכם... טוב יכול להיות שהלכתם לסוף שבוע או משהו.. אבל בכל זאת יש פה אנשים שמבינים כמו וראיטי... תענו אנשים... יש לנו שאלות ואין תשובות... להזכיר לכם את השאלה *אם אני הולך לישון וקם אחרי 5 שעות מייד חוזר לישון (מנסה ויילד) ושיגמר החלום אני יקום??? - כי אם לא אז רוב הסיכויים שאני לא יזכור אותו.. כי אני זוכר רק חלום אחרון...* אם צעקתי והשתגעתי כי ב- 2 רשמתי שאלה.. ועכשיו תשעה וחצי ואין תשובה.. אז אם מישהו נפגע אז אני מצטער...
סלמט אמיגוס.. וסליחה שהשתגעתי... אני עצבני..
מה קרה לכם??????? למה אתם הפסקתם לענות לתשובות של אנשים!!! זה ממש רע מצידכם... טוב יכול להיות שהלכתם לסוף שבוע או משהו.. אבל בכל זאת יש פה אנשים שמבינים כמו וראיטי... תענו אנשים... יש לנו שאלות ואין תשובות... להזכיר לכם את השאלה *אם אני הולך לישון וקם אחרי 5 שעות מייד חוזר לישון (מנסה ויילד) ושיגמר החלום אני יקום??? - כי אם לא אז רוב הסיכויים שאני לא יזכור אותו.. כי אני זוכר רק חלום אחרון...* אם צעקתי והשתגעתי כי ב- 2 רשמתי שאלה.. ועכשיו תשעה וחצי ואין תשובה.. אז אם מישהו נפגע אז אני מצטער...