אתם מבשלים בשר?
היי לכם. מה נשמע?
אז אני ידועה בבית שלי כבשלנית- הייתי לפני הטבעונות וזה עלה מדרגה מאז הטבעונות
(פשוט אוכלים מה שאני מבשלת. זה לא אומר שכולם טבעוניים, אבל כן יצא להם להיות -יותר טבעונים- מבד"כ.)
היום אמא שלי ביקשה ממני להכין לה נקניקיה, אם לא אכפת לי..
או להכין חביתה.. (אני טבעונית)
אז השאלה שלי היא כזאת:
האם אתם מבשלים בשר לאחרים?
היי לכם. מה נשמע?
אז אני ידועה בבית שלי כבשלנית- הייתי לפני הטבעונות וזה עלה מדרגה מאז הטבעונות
(פשוט אוכלים מה שאני מבשלת. זה לא אומר שכולם טבעוניים, אבל כן יצא להם להיות -יותר טבעונים- מבד"כ.)
היום אמא שלי ביקשה ממני להכין לה נקניקיה, אם לא אכפת לי..
או להכין חביתה.. (אני טבעונית)
אז השאלה שלי היא כזאת:
האם אתם מבשלים בשר לאחרים?