דנבר - הורנטס
ג'וקר הגיע ל20 ריב עוד לפני ההפסקה. 7 מהם בהתקפה, קשר ישיר לכך שנעצר על 50% מהשדה "בלבד". הרבע הראשון היה נטול אסיסטים אז הוא חתם את הטריפל דאבל ממש קרוב לסיום. חייב להוסיף ש27 חרא של מספר סטטיסטית, 25 או 28 מתלבש יותר יפה. כמובן שהוא הראשון שרושם את הסטט מאז ווילט (איך לא - 4 פעמים) ואלג'ין ביילור (פעם אחת) בשנות השישים.
מורי משחק פצוע והיכולת בהתאם, מי החולה רוח שבכלל מאפשר לו לעלות על הפרקט אם ככה? הספסל ממשיך להיות על הפנים, בלילה בו האולסטאר השלישי בקו הקדמי של מינסוטה לוקח חלק מרכזי בניצחון אתה מבין שדאנדרה אחד המחליפים הגרועים בסביבה. יש משחקים שקאם בירץ' ואחרים מקבל DNP, ושתבינו, חקרו אותנו על טמפרינג בגלל מהירות ההחתמה של DJ. אתם קולטים? יש מצב שנאבד בחירת סיבוב שני בשביל התענוג הזה.
לגבי שארלוט, רציתי לקנטר על ה-W אבל וואלה הם בסגל הכי מלא מאז פתיחת העונה (אם כי רוזייר נפצע בשלב מסוים, היה תחת בכל מקרה). זקוקים בדחיפות לסנטר ברמת חמישייה, יש להם תחליפים נחמדים ותו לא נכון לעכשיו. אני מאוד אוהב את קיי ג'ונס אבל הוא יותר 4, ויותר אהבל מהרף הרצוי.
לאמלו עובד על להשאיר את הכדרור נמוך, וזהו, אין הרבה מה לעדכן. הם לא באמת מנסים לעשות טנק אבל אם זו הכוונה אז מדובר בהצלחה מסחררת, המאזן הגרוע בליגה.
לייקרס - וושינגטון
קייפי חזר להרגלים הרעים. ג'אמפרים קשים מעל הנמוכים וטריגר מהיר מחוץ לקשת ללא קשר לכושר הקליעה. הרכב שני הגבוהים עבד יפה, החילוף האוטומטי בניהם על ראס הוציא את העוקץ ממשחק הפיקאנדרול שלו ולבסוף הוביל לספסול כאמור. לא הבנתי למה האם התחכם והלך על הרכב גבוה משלו, ועוד אחד שמורכב משני חבר'ה שהוא לא באמת סומך עליהם.
היה מביך לראות איך ריבס נכנס לביל לראש. אמנם אוסטין שומר הפרימטר הכי מוצלח של ל"א, אבל אתה פאקינג בראד ביל, מה אתה לוקח ללב עצירה-שתיים? רק מוכיח כמה המוניטין כסקורר הפך לאתוס שלו, עשה עליו שתי עבירות תוקף לצד מספר החטאות.
לגבי דני, סקיל לא משופשף משמע איבוד ביטחון מהיר. דאנק יפה ו5 אס מול הקליפרס, היום החטיא בכניסה הראשונה ומיעט ליזום בהמשך. בעצם הנוכחות של ביל היא הברומטר הכי מרכזי ביכולת שלו, בלעדיו הוא נותן משחקי אול אראונד יפים ולצדו נדחק למשימות הגנתיות מחמירות וקליעה ספוטית בספוט אפ
*אורלנדו חילצו עוד ניצחון על בוסטון בזכות שוט מייקינג וכמה ריב התקפה מתוזמנים. אני מחכה בקוצר רוח לחזרתו של אייזיק. אין קבוצה בליגה עם מימדים כאלו, ממש עמק הענקים באורלנדו.
סקופילד נמלט מוושינגטון בזמן. פתח שם את הקריירה, וחוץ מסייז לא היה לו כדורסל להציע, מסכנים בוסטון שספגו ממנו 4 שלשות במפגש הכפול, זהה לכמות שקלע ב6 הקודמים.
*לא הייתי צריך לדבר על הווריורס. חשבתי משחק בהזמנה לטורונטו. בכיף הייתי מביא את טרנט לדנבר, פשוט אין לנו מה להציע. קבוצה נטולת אווירת נכאים שתמצא עליו טרייד יכולה לשנות את העונה שלה.