אתם יודעים מה גיליתי השבוע..

hillator

New member
אתם יודעים מה גיליתי השבוע..

קרטיבי דיאט רק 10 קלוריות לאחד מה זה טעימים.. אני מתחילה לחשוש קצת מכמות האספרטיים שיש בגוף שלי(בכל זאת שני בקבוקי דיאט קולה נטול קופאין ליום וקצת דייאט ספרייט) אבל למי אכפת..
 

behappy

New member
למי אכפת?????שאלה טובה......./images/Emo3.gif

לך צריך להיות אכפת. הילה.זו הבריאות שלך.זה הגוף שלך. ואספרטיים הוא *לא* בריא! את יוג=דעת,גם אני הייתי מכורה לכל דבר מתוק מסוכרזית או אספרטיים. ואת יודעת מה התחיל לקרות לי עד שהפסקתי לשתות עם סוכרזית ועברתי למים בלבד? התחילו לי בצקות,כאבי ראש,עייפוץ וסניליות.וחלק מהנזקים לא תמיד הפיכים.עד היום אני שכחנית קצת.....
זה מש אבל ממש לא בריא בטח לא במשקל כמו שלך לשתות כל כך הרבה דיאט קולה גם אם זה נטול קפאין,לאכול דיאטטי ועוד לקנות קרטיבים דיאטטיים. ולדעתי זה ממש מגחך גם.את הרי לא רוצה להרזות נכון?אז בשביל מה כל הסוכרזית?? אז לא צריך גם סוכרים בכמות מוגזמת...נכון.זה בהחלט לא בריא.אבל סוכרזית לא בריא באותה מידה. עצה שלי:תעברי למים.ראיתי שרשמת שזה משקה מגעיל בלי טעם..... הילה,מים זה הנוזל של החיים!את זה שתו תמיד ואם את צמאה באמת את גם תשתי מים. וכל הנסיונות האלה לדכא את התאבון<כן כן זה מה שדיא קולה עושה בכמויות מפחידות כאלו של 2 בקבוקים ליום> לא ממש מרחיקים אותך מהפרעת אכילה... הייתי שם. שתיתי דיאט עד להתמכרות ולדיכוי של תאבון. מכירה את כל הסיפורים האלה,על בשרי...... עזר לי?לא. את רעבה?תאכלי,למען השם!יש לך תפריט כל כך מצומצם שלא פלא שאת רעבה ובגלל זה אוכלת לפעמים הרבה,שותה בכמויות את כל הדיאט האלה ועכשיו גם קרטיבים,ובכלל..... אי אפשר לדכא רעב.אפשר למתן את התאבון,לאכול בריא,אבל רעב יתפרץ לבסוף. והתוצאות יהיו לא נחמדות כל כך.נגמר בעוד הפרעת אכילה...... ועוד דבר-את עושה המווווון כושר לאחת שצריכה לעלות או לשמור על משקל.חאליק,שעה וחצי אופניים ביום?מה קרה,יש לך 20 קילו עודף??? אני באמת מתנצלת על הבוטות.בשפה,בהכל. אבל הרגשתי שאת צריכה ניעור. כי...מה שאת עושה זה להתכחש לאמת . משקל של בני אדם לא תמיד קבוע.יש אנשים בעלי משקלים שונים וה תלוי בהרכב של הגוף שלהם. ואותו דבר:גם תפריט לא צריך להיות כל יום אותו דבר.זה לא נכון מבחינת הגוף.כל יום את פעילה בצורה קצת שונה,כל יום יש לגוף שלך צרכים קצת שונים. להתקע בשבלונות לא ממש בריא.צריך מסגרת.....אבל לא צריך בית סוהר. מקווה שלא נעלבת. ומקווה יותר.....שאולי,מעכשיו,יהיה לך קצת יותר אכפת כלפי עצמך וכלפי הגוף שלך כי המספר שמופיע על הפלטה הזו שנקראת מאזניים הוא באמת לא הדבר הכי חשוב שיש.למרות שלפעמים אנחנו חושבים ככה........... אוהבת..... מקווה שלא פגעתי או הכבדתי..... ורוצה רק בטובתך.אל תעשי טעויות שאחרים עשו...חבל.
שיהיה לך ערב נפלא... שיר
 

hillator

New member
תגובה

1. לגבי דיאט קולה זו התמכרות שלא קשורה לדיאטה. שההיתי קטנה(כיתה ג´) אבא שלי עשה דיאטה ואז הוציאו מהבית את כל השתיה המתוקה ואני התמכרתי. לגבי שתיה לא מתוקה הדיאטנית העדיפה מים אבל בסוף התפשרנו על לשתות חלק מהזמן דיאט ספרייט(ואני עומדת בזה). 2. לגבי ארטיק דיאט זה מחוץ לתפריט, התפריט שלי לא ממש מצוצם(אני צריכה לצרף אותו לכאן באמת) 3. שעה וחצי אופני כושר ביום? מאיפה הוצאת את זה? אני עושה חצי שעה ליום ולפעמים גם הליכה של שעה יותר מזה גם אני לא ההיתי מצליחה. 4. לגבי הפחד לעלות במישקל , זה נכון שאני עדיין פוחדת לעלות וזה בעיקר בגלל מה שקרה לי לפני שההיתי כזאתי רזה(ההיתי אז 48 קילו על 153) וקראו לי שמנה והרגשתי חרא ואני לא רוצה לחזור למצב הזה. אבל משהלכתי לדיאטנית אני עומדת בתפריט והולכת כל ארוחה שכתובה שם, שזה גם שיפור אדיר. 5. אין לי בעיה עם מה שכתבת ולא נהלבתי, תביני רק דבר אחד אני תפסתי את עצמי בידים למצב שההיתי אני לא חוזרת יותר והדבר האחרון שאני רוצה זה לפתח הפרעת אכילה מסוג אחר(אני לא יעביר את עצמי ממחלה למחלה).
 
הילה בובה...

שיר ממש ממש צודקת... ואני כבר אמרתי חלק מהדברים כאן כמה פעמים.. מישהו שצריך להשמין, בחיים לא ישתמש בדיאט. ומישהו שצריך לשמור? גם לא צריך להשתמש בדיאט. וגם בקשר לספורט-אני, שצריכה להרזות, ועשה הכי הכי הכיייי הרבה 45 דקותס סקי, וגם זה לא רצוף. אני עושה 15 דקות מנוחה, וככה זה ממשיך. לפעמים אני גם עושה רק 10 דקות ושלום על ישראל. מה שאת אולי כן צריכה לעשות זה חיזוק שרירים, לא פעילות אירובית... אם המטבוליזם שלך עד כדי כך על הקרשים, את צריכה לשבת עם הדיאטנית ולראות מה אפשר לעשות. ואם מדברים על דיאטניות, היא יודעת על הכמויות דיאט שאת צורכת? ועוד דבר שהצחיק אותיייייייי... היא באמת אמרה לך להוסיף גזר לתפריט? זה פשוט קרע אותי!!
ירקות אפילו בדיאטה לא מחשיבים... חחחח
 

hillator

New member
למי שהבדיקות שלו על הפנים

אז כן.. פשוט חסר לי ויטמין C אז הוסיפו לי גזר.. אני רק מפחדת שבסוף אני יהיה כתומה מזה. וכן היא יודעת שתפשרנו על דיאט ספרייט לפעמים.. כאילו 2 בקבוקים זה מעורב זה גם דייאט ספרייט וגם דייאט קולה. אני עושה רק 30 דקות כושר ליום(אופני כושר). וההמוגלובין שלי די בסדר ממה שידוע לי.. מה שבמצב גרוע זה הברזל(כי אני שונאת בשר ואוכלת רק עוף אז בסוף נתנו לי כדור). עזבי בדיאטה שנתנו לי יש כל מיני דברים שמצחיקים אותי כמו לשתות חלב עם עוגיה בלילה- אשכרה אני מרגישה כמו תינוק.
 
למעלה