אתם טועים ובגדול

razsm

New member
אתם טועים ובגדול

דוקא היום בימים קשים אלה אין אנו צריכים שנאה נוספת במדינתו הקטנה ויש משפט ידוע שאמר כומר נוצרי המלחמת העולם השניה ואני באמת לא יוכל לצטט אותו אלא אנסנ להעביר את הרעיון בדבריו כשגזרו גזרות על היהודים לא מחיתי כי אני לא יהודי ושהתחילו גזרות כנגד הפולנים לא מחיתי כי אני לא פולני ועל זו הדרך וכהתחילו גזרות כנגד הנוצרים כבר לא היה מי שימחה כי כולם מתו. וזה פחות או יותר תמצית דבריו ומה אנחנו המשכילים צריכים ללמוד מזה שאל לנו לשנוא אפילו אדם אחד וזו בדיוק דמוקרטיה ואין אנו יכולים לומר זה כדאי לשמוע לדבריו וזה לא כי לסופנו שלא ישמעו אותנו כשנזעק על חורבן הרס ואנרכיה במדינתנו הקטנה אז בינו בוערים בעם וכסילים מתי תשכילו אנחנו חייבים להרבות באהבה של כל המגזרים שונים ודומים ורק כך נוכל לצעוד היחד אל עתידנו
 

gershon17

New member
אכן, צודק

כתוב את זה בפורום ש"ס, שינסו לשנוא קצת פחות.
 
דרישה לשיוויון אינה שנאה או גזענות.

אמרות כגון: ´גבר שעובר בין שתי נשים, כאילו עבר בין שני חמורים´ הן אימרות של שינאה. יש מגזר שלם שלם, הולך וגדל, שמחנך לשינאה ואנו מנסים לעצור אותו. מקומך איתנו.
 
למעלה