אתם אשמים?

ניצנית

New member
אתם אשמים?

אני נמצאת פה כבר כמה ימים ,קוראת אתכם. אני מכירה את הצאט והשפעותיו, מי שמחליט לקחת את הצאט בקלילות, נהנה יותר זו עובדה! אבל ראיתי גם ,כאב שצאט יצר, טענתי היא שהמון מילים חולפות בצאט, המון איקונים של נשיקות ,לבבות וזה מתעתע בנו הבחורות שלא כמו הגברים, אנחנו כל מילה שותות בצמא ,מכל זבוב עושות פיל, לא תמיד אבל בכל הקשור לגברים זו האמת. ואתם משחררים מילים, כל עוד זה שם בצאט עלינו לעשות את ההבחנה. לאף אחד אין בעלות על אף אחד! אם החלטתם להיות בקשר, אתם בוחרים את טיבעו ואל לכם להפנות אצבע מאשימה לאיש . קל להפנות את אותה אצבע ,קל להתלות במילים היפות לו היו מילים רעות, סביר להניח שהיינו נמלטים על נפשנו. הפורום הזה מדהים באיכותו ובחברים שלו, חרגתי ממנהגי לראשונה כי הענין צרם לי לעין ואולי זה נושא שווה דיון.
 

irist

New member
ניצנית יקרה................

אני חוששת שהוצאת דברים מהקשרם... בין יתר חבריי לפורום... אני היחידה שהזכרתי במספר מילים את הצ`ט... שהוא למעשה ממש לא קשור לפה, לפורום זה... הדבר היחיד שמקשר אותו זה מקום המפגש - תפוז... הנקודות שהצבעתי עליהן כעל ``בטן רכה``... בכלל לא נוגעות לטענותייך, המוצדקות בפני עצמן... אך חביבתי... מה זה בכלל קשור לענין??? יום טוב לך... ניצנית... שיניבו ניצנייך פרחים ריחניים... iris
 
למעלה