אתם אשמים?
אני נמצאת פה כבר כמה ימים ,קוראת אתכם. אני מכירה את הצאט והשפעותיו, מי שמחליט לקחת את הצאט בקלילות, נהנה יותר זו עובדה! אבל ראיתי גם ,כאב שצאט יצר, טענתי היא שהמון מילים חולפות בצאט, המון איקונים של נשיקות ,לבבות וזה מתעתע בנו הבחורות שלא כמו הגברים, אנחנו כל מילה שותות בצמא ,מכל זבוב עושות פיל, לא תמיד אבל בכל הקשור לגברים זו האמת. ואתם משחררים מילים, כל עוד זה שם בצאט עלינו לעשות את ההבחנה. לאף אחד אין בעלות על אף אחד! אם החלטתם להיות בקשר, אתם בוחרים את טיבעו ואל לכם להפנות אצבע מאשימה לאיש . קל להפנות את אותה אצבע ,קל להתלות במילים היפות לו היו מילים רעות, סביר להניח שהיינו נמלטים על נפשנו. הפורום הזה מדהים באיכותו ובחברים שלו, חרגתי ממנהגי לראשונה כי הענין צרם לי לעין ואולי זה נושא שווה דיון.
אני נמצאת פה כבר כמה ימים ,קוראת אתכם. אני מכירה את הצאט והשפעותיו, מי שמחליט לקחת את הצאט בקלילות, נהנה יותר זו עובדה! אבל ראיתי גם ,כאב שצאט יצר, טענתי היא שהמון מילים חולפות בצאט, המון איקונים של נשיקות ,לבבות וזה מתעתע בנו הבחורות שלא כמו הגברים, אנחנו כל מילה שותות בצמא ,מכל זבוב עושות פיל, לא תמיד אבל בכל הקשור לגברים זו האמת. ואתם משחררים מילים, כל עוד זה שם בצאט עלינו לעשות את ההבחנה. לאף אחד אין בעלות על אף אחד! אם החלטתם להיות בקשר, אתם בוחרים את טיבעו ואל לכם להפנות אצבע מאשימה לאיש . קל להפנות את אותה אצבע ,קל להתלות במילים היפות לו היו מילים רעות, סביר להניח שהיינו נמלטים על נפשנו. הפורום הזה מדהים באיכותו ובחברים שלו, חרגתי ממנהגי לראשונה כי הענין צרם לי לעין ואולי זה נושא שווה דיון.