אתיקה תקשורתית?!
אני חייב לציין שנדהמתי לראות את הסיקור של הפגנת המתנחלים בערוץ 2, ההפגנה שהיו בא בסביבות ה400 מתנחלים (לפי החדשות) קיבלה משהו כמו 30 שניות במבזק כולל 3 ראיונות, ההפגנה של השמאל שהיו בא (לפי החדשות) 14000 איש לא קיבלה שנייה והם אפילו לא סיקרו אותה! בהתחלה חשבתי שזה בגלל הפיגוע שהיה בזמן ההפגנת שמאל אבל רצח 6 חייליח צהל היה בזמן ההפגנה של המתנחלים אז זה לא תרוץ...
אני חייב לציין שנדהמתי לראות את הסיקור של הפגנת המתנחלים בערוץ 2, ההפגנה שהיו בא בסביבות ה400 מתנחלים (לפי החדשות) קיבלה משהו כמו 30 שניות במבזק כולל 3 ראיונות, ההפגנה של השמאל שהיו בא (לפי החדשות) 14000 איש לא קיבלה שנייה והם אפילו לא סיקרו אותה! בהתחלה חשבתי שזה בגלל הפיגוע שהיה בזמן ההפגנת שמאל אבל רצח 6 חייליח צהל היה בזמן ההפגנה של המתנחלים אז זה לא תרוץ...