אתגר יומי: איך הוא עבר דרך החלון?!

Ranimi23

New member
אתגר יומי: איך הוא עבר דרך החלון?!

http://www.youtube.com/watch?v=S6nxQO0_BO4 זה הקטע. אתם מוזמנים לנסות לפענח כיצד זה נעשה. הבנאדם אשכרה עובר דרך החלון. איך? כיצד? מה האשליה כאן? החלון נפתח והוא סגר אותו בחזרה בלי ששמנו לב? האנשים מסביב משתפים פעולה?
 

A M S T A F1

New member
טריק פשוט של קוסם יומהולדת

כמובן עבודה עם משתפ"ם שחלקם נראו מופתעים באופן "בולט" במיוחד כמו כן הסרטון ערוך עם קטיעות מידי פעם והרעיון הוא שימוש בזגוגית כפולה אגב אותה שיטה בקסם הזגוגית המתנפצת דרך יריה של אקדח אגב אלה זגוגיות שעשויות פלסטיק פשוט וזו של קסם הירייה דרך שמשה היא עשוייה מפולימר מסויים שיש לו תכונות שמתאימות למשימה אבל בעצם למה לקלקל את הההנאה
 

Ranimi23

New member
לא הבנתי ../images/Emo13.gif

בקסם הזה רואים חלון אמיתי לחלוטין. גם מבחינת ההשתקפות של החלון החוצה ופנימה. זה לא נראה כמו פלסטיק שיכול להראות לנו בדיוק כמו חלון. ובהנחה שזה פלסטיק, האם הפלסטיק הזה מתרומם/יורד? לאורך כל הקסם רואים את החלון בגדול חוץ מהחלק המוסתר עם החתיכת נייר שהוא מצא בזבל. קראתי את התגובות וההסברים שם יותר הגיוניים. פשוט עריכת וידאו בשניות מסוימות. כמו למשל שבהתחלה רואים אצבעות של יד ובסוף מתברר שזו הרגל שלו? לא הגיוני.
 

MasterCool

New member
הסבר חלקי

בגדול אני לא יודע איך הוא נעשה, אבל כמה דברים.. 1. הוא לא מצא ככה סתם את הנייק הגדול בזבל.. זה הכל מוכן מראש. 2. צריך 2 משתפים לפחות.. אחד זה הבחור שנכנס לתוך החנות שראה כביכול שהוא נכנס משם ומתלהב בטירוף.. ואולי עוד איזה עוזר שהיה בפנים שעזר לו, אל תשכחו לא הראו לנו מה הולך בפנים..
 
למעלה