אתאיזם וקבלה

Volunteer

New member
>אין לי נטייה לקבל את הטענה הזאת

וגם אין לי סיבה לקבל אותה. אבל אם הוא טוען שיש ניסויים שמוכיחים...< כלוםבפיתה, ידידי, יש טענות אשר אדם בוגר מערכת חנוך ראויה אמור לדחות מכל וכל גם לנכח טענות כי הענין נבדק מדעית. אנשים אשר נשרו-טרם עת ממערכת חנוך ראויה - לא יעמדו על האבסורדיות בטענה ויהססו לדחותה לא הולכת אותנו שולל בטענתך "איני מקבל טענה זאת", מכיוון שתבעת לראות מבחנים מכשילים, ולא דחית טענה זו מכל וכל בלא תנאי, כמו שראוי היה לעשות מה שטוען Masaru Emoto הוא פשוט: מולקולות המים מבינות אנגלית ! לא פחות ולא יותר היכן זה מציב אותך ?
_____________________________________________________________
 

somebodddy

New member
לפני 5000 שנה

אנשים היו עומדים מיד על האבסורדיות בטענה שהעולם כדורי. גם אם תוצאות ניסוי והמסקנות הנובאות ממנו עומדות בניגוד לידוע לך - הן ראויות לפחות להתייחסות.
 

somebodddy

New member
כלל וכלל לא

אם אתה דורש מאחר לוותר על מה שנראה לו הגיוני לטובת עקרונות המדע והניסויים, המעט שאתה יכול לעשות זה לתת דוגמה אישית.
 

Volunteer

New member
אז, אתה סבור שאין לדחות מכל וכל

טענה כי מולקולות מים יודעות לקרא אנגלית, אלא יש לבסס זאת על הפרכה נסויית, מה ?
 

somebodddy

New member
לא בדיוק

אם מועלית הטענה כי מולקולות מים יודעות לקרוא אנגלית, אין להתייחס אליה כאל נכונה עד שלא הוכחה - בדיוק כמו כל טענה אחרת. מרגע שהובאה הוכחה כלשהי לטענה, יש לקבל אותה או לנסות להפריך את ההוכחה.
 

Volunteer

New member
>אם מועלית הטענה כי מולקולות מים

יודעות לקרוא אנגלית, אין להתייחס אליה כאל נכונה עד שלא הוכחה< הוכחות קימות רק במתמטיקה, ובלוגיקה. אין הוכחות בענינים אמפיריים. בענינים אמפיריים יש רק הפרכות הבעיה שלך היא חסר קשר למציאות. לא דחית מכל וכל, על הסף, טענה כי מולקולות מים יודעות קרא אנגלית _____________________________________________________________
 

Volunteer

New member
אני יודע כי לא דחית מכל וכל,

על הסף, טענה כי מולקולות מים יודעות קרא אנגלית זה פשוט מחריד ומזעזע
 
עזוב.

הבנאדם איבד שפיות לחלוטין. תקרא את התגובה השניה שלי לשנדר ותבין איזו סתירה פנימית יש בחשיבה של גוברנור.
 
אז יש לי שאלה פשוטה ואני רוצה תשובה

תראה לי איפה טענתי שאני מקבל את הטענה הזאת. למיטב זכרוני הודיתי שהיא אבסורדית וביקשתי לראות ניסויים מפריכים כי אני יודע שמדענים רציניים עוסקים בניסויים כאלה בין היתר. אז מה תגיד על אותם מדענים ? שגם הם נכשלו במבחן האינטיליגנציה ?
 

Volunteer

New member
>תראה לי איפה טענתי שאני מקבל

את הטענה הזאת< כתבת "אני גם לא דוחה אותה על הסף" התגובה האינטליגנטית היחידה האפשרית לנכח הטענה כי מים מגיבים לכתוב על פתקיות הוא דחיה, מכל וכל, על הסף, בלא הסוס, ובלא לבקש הצבעה על כשלון במבחנים _____________________________________________________________
 
אני התייחסתי לניסוי של הצלילים

ולא לניסוי של הפתקיות. זה פשוט אי הבנה של שנינו וניסיון לא רע שלך להסיט את הדיון. גם הכלב שלי לא יקבל טענה שמים יודעים לקרוא אנגלית. אני מצפה ממך לקצת יותר בגרות.
 

Volunteer

New member
>אני התייחסתי לניסוי של הצלילים

ולא לניסוי של הפתקיות< הבה נבדק את השתלשלות הענינים: (1) אני מגיב לדברי קוואנטית: "קטונתי מהמליץ על מדריך אישי לקבלה, אולם אני יכול להמליץ על Kabbalah Water. ספציפית, קראי את הפסקה The Scientific Evidence. דוגמא אדירה לחרא של העידן החדש (New Age Crap)" http://www.tapuz.co.il/tapuzforum/main/Viewmsg.asp?forum=570&msgid=95269508 (2) אתה מגיב "מה יש לך לומר על ניסוי המים ? האם באמת קיימת תופעה כזאת לא מובנת או שכבר העברת אותה מבחן מכשיל ?" http://www.tapuz.co.il/tapuzforum/main/Viewmsg.asp?forum=570&msgid=95273160 דבריך, נזכיר, התיחסו לתאור מעללי Emoto, כמתואר ב- http://www.wellnessgoods.com/messages.asp הכוללים שלשה "ממצאים": (-) מבנה גבישי של קרח עשוי להיות מושפע ממקור המים, וזה דוקא נשמע הגיוני. לא בלתי סביר הוא כי זהומים במים עשויים לשבש סימטריה של צמיחת גבישי קרח בזמן קפיאה (-) מים "שהאזינו" למוסיקה קלאסית הניבו גבישי קרח יפים וסימטריים, ומים "שהאזינו" למוסיקה קקופונית הניבו גבישים מעוותים ומכוערים (-) מים בבקבוקונים שעל דפנותיהם הודבקו פתקיות עם מלים בעלות מובן חיובי הניבו גבישי קרח יפים וסימטריים, ומים בבקבוקונים שעל דפנותיהם הודבקו פתקיות עם מלים בעלות מובן שלילי הניבו גבישים מעוותים ומכוערים (3) כאן החלטתי להתמקד בממצא השלישי, מכיוון שהראשון לא נראה בלתי סביר, והשני, גם אם שטותי על פניו, עוד עלול היה להביא להצגת טעוני הגנה לפיהם ויברציות הרמקולים, ושנויי השדה המגנטי של המגנטים המצויים בכל רמקול, יכולים להביא לשנוי בהתארגנות מולקולות המים (אם כי עדין לא אפשר היה לתרץ את ההבדל בין "האזנה" למוסיקה קלאסית לבין "האזנה" למוסיקת זבל), ענין שקשה להפריכו בקלות. הממצא השלישי, כך סברתי, אמור היה להידחות מכל וכל, על הסף, בלא הסוס, שכן משמעותו היא שמולקולות המים "יודעות" קרא אנגלית, ו"מבינות" את אשר הן "קוראות" http://www.tapuz.co.il/tapuzforum/main/Viewmsg.asp?forum=570&msgid=95284210 (4) מכאן ואילך, הגבת רק לטענותי בענין הממצא השלישי, בענין הפתקים נושאי מלים חיוביות ושליליות, ולא הזכרת כלל את השנים הראשונים, וראיה לכך הם דבריך "אם יש לך קישור לדבריו של היפני שמנסה להצדיק את טענותיו בעקבות ניסויים שסותרים אותן או לחילופין קישור לניסוי שבו הוכח שאין שום קשר בין הפתקים למים אני אוכל לדעת בודאות אם היפני הוא שרלטן ותו לו" http://www.tapuz.co.il/tapuzforum/main/Viewmsg.asp?forum=570&msgid=95285421 בכך הוכחת כי אינך מסוגל לדחות את ענין הפתקים, מכל וכל, על הסף, בלא הסוס (זאת, משום שבקשת הצבעות אל נסויים מפריכים) >זה פשוט אי הבנה של שנינו וניסיון לא רע שלך להסיט את הדיון< הוכחתי זה עתה כי הדיון היה אודות הפתקים >אני מצפה ממך לקצת יותר בגרות< אני מצפה שתחדל להתגונן, ותודה הודאה שבשתיקה, במקום להתפתל באפן אומלל מעורר חמלה _____________________________________________________________
 
למעלה