אתאיזם וקבלה

Garth Karunia

New member
מה זה משנה כל כך ?

אני לא מבין, גם אם הוא באמת מאמין בכל מיני טענות אבסורדיות אני לא מבין למה אתה מתעקש להראות שהוא מאמין בשטויות.... למה זה בכלל משנה במה הוא מאמין או לא מאמין?
 
חחחח אחי כנס

השטיפת מח שלו עבדה יפה מאוד אם ענית תשובה כזאת. אני אפילו לא קיבלתי את הטענה הזאת. אני פשוט לא דוחה על הסף שום טענה כי זה בעצם העיקרון הבסיסי של השארת מקום לספק. לא משנה מה, המציאות תמיד יכולה להפתיע. ההצגה שלו ברורה לחלוטין. אין לו שום כוונה לדון עם אנשים בפורום אלא רק להתווכח ואם מתחיל דיון הוא ייהפך לויכוח סרק כי כל המטרה שלו היא להציג באור שלילי את מי שעומד מולו. לפי דעתי הוא פשוט הציג את עצמו כבעל מנטליות של ילד קטן. מי שבאמת יעיין בשרשור יבין שהויכוח היה בעצם על השארת מקום לספק והעובדה שהוא לא עומד בתנאי הזה ולא על זה שאני חושב ש"מים מבינים אנגלית".
 

Volunteer

New member
>אני לא מבין למה אתה מתעקש להראות

שהוא מאמין בשטויות...למה זה בכלל משנה במה הוא מאמין או לא מאמין?< זה באמת לא משנה, כאשר אדם אינו דוחה על הסף טענה כי מולקולות מים יודעות "קרא" אנגלית, ואף "מבינות" את ש"קראו" - שום דבר באמת כבר לא משנה _____________________________________________________________
 
חחח יא נואש ../images/Emo6.gif

באמת חשוב לך מה אנשים אומרים ? אנחנו בסך הכל דמויות וירטואליות במימד וירטואלי, את מי בדיוק אתה מנסה להרשים ?
 

Volunteer

New member
וירטואלים או לא - אם תמשיך

להשתמש בכנוי זה, הענין ירדוף אותך הדרך היחידה שלך להשתחרר מפאדיחה זו היא להחליף nickname
_____________________________________________________________
 
חחחחחח בינתיים אתה זה המחליף

כינויים כל שני וחמישי. אתה זה שבאמת חשוב לו "מעמדו הוירטואלי" ומוכיח בכך את עליבותו
 

Volunteer

New member
החרחור האסטמתי הזה

מוכר לי ממקום כלשהו, אולם מה זה חשוב ? חשובה הפאדיחה
_____________________________________________________________
 
אתה ללא ספק משעשע.

מנסה לתפוס על המילה אנשים שמודים שהם לא אטומים כמו קיר ואז להציג אותם כאילו הם אנשים שלא מטילים ספק. מי לא מטיל ספק ? אני מנסה להיות אובייקטיבי תמיד. ויש מקום לשלול טענות הזויות ע"י ניסויים פיזיים. אחרת, למה מדענים רציניים שעוברים את "מבחן האינטיליגנציה" שלך גם עורכים ניסויים כאלה ? הלכת רחוק מדי ונכשלת בהצגת הדברים.
 

Volunteer

New member
>יש מקום לשלול טענות הזויות

ע"י ניסויים פיזיים< לא. לא צריכה להיות בעיה לאדם בעל אינטליגנציה ממוצעת לזהות טענות שבלתי אפשרי שהן נכונות (כגון הטענה דנן) אי יכלת לזהות זאת היא חסר אינטליגנציה ותלישות _____________________________________________________________
 

הרזבם

New member
חשיבה ביקורתית משולה לקממבר

פסילה על הסף משולה לקשקבל. האינך סבור?
 
למעלה