אש

מיכל 1

New member
אש

אש

רחובות שהפכו שחורים ואין בם אדם כאילו שרפה ענקית כלתה את כולם נשאר רק עפר לכסות מערומם של אנשים שהכרנו - אש מעכלת כואבת על רחובות שפוכי דם אל תזנקי עליהם מאכלת שאוכלת ושובעת רק אדם רשע וחושך רוקמים יחדיו אל מפה כהה על שולחן מזהב ילדי המחר - לא יגיעו יותר הם שוכבים שם מתים בחצר ואתה אהוב ליבי - אתה היחיד שתשאר שם לספור ולבנות את עיר העתיד אתה אהוב הלב תביט בכאב ותדע על אותן הדמעות שהיו בשתיקה - שלפני...
 
למה ?



למה מיכל כותבת באש אש זה לה מישחק . הפסימיות הישטלטה על מיכל1 . נקווה שלא על מיכל2 . הרחובות ריקים מאדם , זה נכון . אבל בני האדם ימלאו אותם שוב . עכשיו הזריחה . השמש עולה . לא חיוורת . צובעת את הבניין הלבן , בורוד . כתום . סגול . ושאר ציבעי קשת הזריחה . השחר עלה זה מכבר . תחייכו . והעולם יחייך אליכם . יום חמישי . אני ילד של יום חמישי . כמעט סופשבוע . עוד יום אחד ואז, מ נ ו ח ה . ___ מקווה שתיקראו את זה . מקווה שהאופטימיות תחזור , - במיוחד ל מיכל1 . __ (נ.ב - אני מקווה שהמיפגש יהיה עוד 10 ימים,ולא ידחו אותו שוב ואוכל ליפגוש את מיכל1 , ואת אלת האהבה , את כל אלה שלא ראיתי במיפגש הקודם ) להתראות , הפטריה הסגולה .
 
למעלה