אשמח מאוד לדעתכן

אינדי88

New member
אשמח מאוד לדעתכן

היי,
לאחרונה חזרתי לכאן, ואני קוראת פה, לומדת המון ומקבלת הרבה תמיכה מבחינה רגשית. תודה לכן.
אני מרגישה שנקלעתי למצב שאני לא כל כך יודעת איך כדאי לפעול בו. כתוצאה ממנו, אני מידי פעם כותבת פה ושואלת איזו שאלה שנשמעת הזויה...

יש לי שחלות פוליציסטיות, מחזורים לא סדירים. יש לי תינוקת בת קצת יותר משנה בבית מטיפולים קודמים.
לאחרונה הסתדרו מעט המחזורים והם נעים בין 30-37 יום.
חזרתי לרופא אצלו טופלתי בסבב הטיפולים הקודם וכשהוא בדק אותי ראה זקיק מוביל ואמר שאני לקראת ביוץ ולכן אמר שבחודש הנוכחי כדאי לנסות לבד בבית. לאחר מכן הציע שאנסה לעקוב אחרי המחזורים ובמידה והם סדירים יחסית, לנסות כמה חודשים בבית ובמידה ולא יצליח לנו, לחזור אליו. בנוסף הוא אמר שאם המחזור נהיה לא סדיר שוב, לחזור אליו.
בנתיים- ניסינו בבית, כמובן שלא עבד, וגם, שמתי לב שהשלב הלוטאלי שלי, שבין הביוץ לדימום קצר- כ-10 ימים בלבד.

ולכן הייתי שמחה לשמוע מה אתן חושבות- האם באמת לתת כמה נסיונות בבית לדעתכן? אין לי דרך לדעת אם המחזור לא סדיר - רק בדיעבד... וזו בשהילי תמיד המתנה מייאשת שבסופה אני מתאכזבת.
אני מרגישה שכל העסק גובה ממני מחיר רגשי, אני כך הזמן בהמתנה לביוץ, שיגיע או לא, וזה מרגיש לי כל כך מיותר- במקום פשוט לגרום לו להגיע באמצעות גונל...
ועכשיו התווסף עניין השלב הלוטאלי הקצר שאולי בכלל מראה שיש איזו אי ספיקה של הגופיף הצהוב וזה מראש חסר סיכוי?
תכלס, אין לי אמונה שאני יכולה להרות ללא התערבות רפואית.

מה דעתכן? פשוט לחזור לרופא?
גם אין לי כוח לצאת "משוגעת" מולו...
אשמח לדעתכן, עצותיכן, או כל תובנה...
 

טוליתי

New member
בגדול,

תלןי בגילך ותלוי בסיבה שבגללה נזקקתם לטיפולים. אם עברת את גיל 35, לא כדאי לחכות בכלל.
אם ישנה בעייה מאובחנת של שלב לוטאלי קצר, כדאי לבקש תמיכה. את יכולה להחליט שאת מנסה עוד פעמיים-שלוש בלי התערבות, ואם חלילה לא יצליח - תפני לרופא.
 

מפעם

New member
מה אכפת לך לצאת משוגעת?

לגבי אם שווה לנסות ללא התערבות רפואית, תלוי מאיזה טיפול הרית. אם מיחסים מתוזמנים במעקב אז בטח שיש סיכוי להקלט טבעי ואת בהחלט יכולה לבקש מעקבים בלי להרגיש לא נח. זה לגמרי מתבקש אצל פוליציסטית.
אם היו טיפולים אחרים אז שווה לחזור עליהם וגם אז את יכולה להרגיש נח לגמרי לבקש מהרופא.
איך שלא יהיה זה ענין שלך, אם את רוצה לקדם הריון נוסף אפילו שלרופא יש זמן, את מחליטה והוא עוזר.
לגבי השלב הלוטאלי זו גם סיבה להתיעץ עם הרופא (בלי להרגיש משוגעת) ו לקבל תמיכה מתאימה.
בהצלחה
 

נועה312

New member
הייתי חוזרת לרופא ומבקשת לבדוק את הפרוגסטרון אחרי ביוץ

ואם באמת השלב הלוטאלי קצר לבקש תמיכת פרוגסטרון אחרי הביוץ. זו בעיה קלה עם פתרון קל ואישית הייתי מנסה בבית 2-3 חודשים עם תמיכת פרוגסטרון.
 

אינדי88

New member
תודה לכן

בסוף פניתי לרופא והתייעצתי איתו..
תוך שיקלול כמה פקטורים הוחלט לחזור לטיפולים מסודרים- ואני בהקלה.
תודה רבה
 
למעלה