אשמח מאוד לדעתכן
היי,
לאחרונה חזרתי לכאן, ואני קוראת פה, לומדת המון ומקבלת הרבה תמיכה מבחינה רגשית. תודה לכן.
אני מרגישה שנקלעתי למצב שאני לא כל כך יודעת איך כדאי לפעול בו. כתוצאה ממנו, אני מידי פעם כותבת פה ושואלת איזו שאלה שנשמעת הזויה...
יש לי שחלות פוליציסטיות, מחזורים לא סדירים. יש לי תינוקת בת קצת יותר משנה בבית מטיפולים קודמים.
לאחרונה הסתדרו מעט המחזורים והם נעים בין 30-37 יום.
חזרתי לרופא אצלו טופלתי בסבב הטיפולים הקודם וכשהוא בדק אותי ראה זקיק מוביל ואמר שאני לקראת ביוץ ולכן אמר שבחודש הנוכחי כדאי לנסות לבד בבית. לאחר מכן הציע שאנסה לעקוב אחרי המחזורים ובמידה והם סדירים יחסית, לנסות כמה חודשים בבית ובמידה ולא יצליח לנו, לחזור אליו. בנוסף הוא אמר שאם המחזור נהיה לא סדיר שוב, לחזור אליו.
בנתיים- ניסינו בבית, כמובן שלא עבד, וגם, שמתי לב שהשלב הלוטאלי שלי, שבין הביוץ לדימום קצר- כ-10 ימים בלבד.
ולכן הייתי שמחה לשמוע מה אתן חושבות- האם באמת לתת כמה נסיונות בבית לדעתכן? אין לי דרך לדעת אם המחזור לא סדיר - רק בדיעבד... וזו בשהילי תמיד המתנה מייאשת שבסופה אני מתאכזבת.
אני מרגישה שכל העסק גובה ממני מחיר רגשי, אני כך הזמן בהמתנה לביוץ, שיגיע או לא, וזה מרגיש לי כל כך מיותר- במקום פשוט לגרום לו להגיע באמצעות גונל...
ועכשיו התווסף עניין השלב הלוטאלי הקצר שאולי בכלל מראה שיש איזו אי ספיקה של הגופיף הצהוב וזה מראש חסר סיכוי?
תכלס, אין לי אמונה שאני יכולה להרות ללא התערבות רפואית.
מה דעתכן? פשוט לחזור לרופא?
גם אין לי כוח לצאת "משוגעת" מולו...
אשמח לדעתכן, עצותיכן, או כל תובנה...
היי,
לאחרונה חזרתי לכאן, ואני קוראת פה, לומדת המון ומקבלת הרבה תמיכה מבחינה רגשית. תודה לכן.
אני מרגישה שנקלעתי למצב שאני לא כל כך יודעת איך כדאי לפעול בו. כתוצאה ממנו, אני מידי פעם כותבת פה ושואלת איזו שאלה שנשמעת הזויה...
יש לי שחלות פוליציסטיות, מחזורים לא סדירים. יש לי תינוקת בת קצת יותר משנה בבית מטיפולים קודמים.
לאחרונה הסתדרו מעט המחזורים והם נעים בין 30-37 יום.
חזרתי לרופא אצלו טופלתי בסבב הטיפולים הקודם וכשהוא בדק אותי ראה זקיק מוביל ואמר שאני לקראת ביוץ ולכן אמר שבחודש הנוכחי כדאי לנסות לבד בבית. לאחר מכן הציע שאנסה לעקוב אחרי המחזורים ובמידה והם סדירים יחסית, לנסות כמה חודשים בבית ובמידה ולא יצליח לנו, לחזור אליו. בנוסף הוא אמר שאם המחזור נהיה לא סדיר שוב, לחזור אליו.
בנתיים- ניסינו בבית, כמובן שלא עבד, וגם, שמתי לב שהשלב הלוטאלי שלי, שבין הביוץ לדימום קצר- כ-10 ימים בלבד.
ולכן הייתי שמחה לשמוע מה אתן חושבות- האם באמת לתת כמה נסיונות בבית לדעתכן? אין לי דרך לדעת אם המחזור לא סדיר - רק בדיעבד... וזו בשהילי תמיד המתנה מייאשת שבסופה אני מתאכזבת.
אני מרגישה שכל העסק גובה ממני מחיר רגשי, אני כך הזמן בהמתנה לביוץ, שיגיע או לא, וזה מרגיש לי כל כך מיותר- במקום פשוט לגרום לו להגיע באמצעות גונל...
ועכשיו התווסף עניין השלב הלוטאלי הקצר שאולי בכלל מראה שיש איזו אי ספיקה של הגופיף הצהוב וזה מראש חסר סיכוי?
תכלס, אין לי אמונה שאני יכולה להרות ללא התערבות רפואית.
מה דעתכן? פשוט לחזור לרופא?
גם אין לי כוח לצאת "משוגעת" מולו...
אשמח לדעתכן, עצותיכן, או כל תובנה...