אשמח לתמיכתכם! פרוייקט סרט אמצע סטודנטיאלי

TomasBerger

New member
אשמח לתמיכתכם! פרוייקט סרט אמצע סטודנטיאלי

שלום,
קוראים לי תומאס ברגר, וביחד עם חברי ללימודים דניאל רימון פתחנו פרוייקט באתר המימון הקהילתי "Headstart" למען מימון סרטי האמצע אותם אנו רוצים לביים, במסגרת לימודינו במחלקת הקולנוע במדרשה לאומנות, בית ברל.
בקיץ הקרוב הסטודנטים משנה ב' (שאותה סיימנו ממש לאחרונה) מצלמים את סרטי האמצע שלהם - פרוייקטים חשובים מאין כמוהם בתהליך הלמידה והבנייה של הסטודנט השואף להפוך ולהיות קולנוען ישראלי.
בעוד שדניאל מפיק את הסרט שאני אביים, אני אפיק את הסרט שהוא יביים. לכן, החלטנו ליצור ביחד את הפרויקט. שנינו מתקשים בגיוס הסכום הנדרש להפקות שלנו, מכמה סיבות:

*אנו מצלמים סרטים ז'אנריסטיים, הדורשים תקציב אף יותר גדול מסרטי סטודנטים רגילים בשל הצורך בהשקעה נוספת במחלקות הארט, תלבושות, איפור ולוקיישנים, לדוגמא.
*הסרטים אותם אנו מצלמים באים לידי ביטוי בהפקות הנמשכות שלושה ימים, כשכל הפקה כוללת צוות מקצועי ורציני של 15-20 אנשים, להם צריך לדאוג להסעות אל ומן הלוקיישן ולאוכל.
*בשל העובדה שאנחנו סטודנטים, ונמצאים במהלך לימודים אינטנסיביים, הזמן שיש לנו בכדי לעבוד הוא מוגבל, והשכר אותו אנו מרוויחים מספיק לנו בעיקר למחייה ולא לחיסכון.

חשוב לי לציין, כי הסכום אותו אנו מבקשים לגייס באתר - הוא סכום משוכלל של שתי ההפקות, כלומר - יתחלק שווה בשווה בין שני הסרטים. הסכום יממן את שני הסרטים ביחד, ולא רק אחד מהם.

הסרטים ממומנים מכיסם האישי של הסטודנטים, שכן למכללות ולאוניברסיטאות אין יכולת כלכלית לעזור לסטודנטים לממן את הסרטים והקרנות המממנות לא מעניקות מימון ומלגות לסרטים שהם לא סרטי גמר.

חשוב לציין כי הסרטים יישלחו לפסטיבלים, וגם יוקרנו בערב הקרנה חגיגי של מכללת בית ברל, "צ'ינה פורטה", המתקיים בסינמטק תל אביב, במהלך השנה הבאה.

שנינו מאוד רוצים להפיק ולצלם את הסרטים האלו, וללא תמיכתכם, לא נוכל לעשות זאת. הפנייה שלנו לאתרי המימון הקהילתי היא בקשה לתמיכת הקהילה לעזור לנו להגשים חלום ולצלם סרטים שאנו מאמינים בהם בכל ליבנו ומלאים רצון עז לצלם אותם.

נודה מקרב לב על תמיכתכם. אם ביכולתכם לתמוך בפרוייקט כספית - נודה לכם מקרב לב ובהתאם לסכום התמיכה גם נעניק את התשורה המובטחת בהתאם. אם אין ביכולתכם לתמוך בפרוייקט כספית, נשמח אם תוכלו לשתף אנשים שאתם מכירים, חברים, משפחה, מכרים, ולהביא את הפרוייקט לידיעת כמה שיותר אנשים שאולי יוכלו לתמוך בו, וכך אולי נוכל להגיע אל היעד, לגייס את הסכום הנחוץ לנו ולצלם את הסרטים הללו.

להלן תקציר הסרטים, והקישור לעמוד הפרוייקט באתר Headstart:

בסרט "משחקים באוכל", (סרטו של דניאל רימון), תמי בת ה17 מתמודדת עם בחירות קשות המובילות להחלטות חורצות לגבי עתידה, כאשר סוד אפל של משפחתה מאיים להיחשף כשבן זוגה הטרי מוזמן לארוחה משפחתית.

בסרט "חייל השעווה", (סרטו של תומאס ברגר), טין, בובת שעווה בדמות חייל, מוצב בתצוגה חדשה במוזיאון. כאשר הוא מתאהב בבובת השעווה היחידה שמצליחה להבחין בקיומו באמת, הוא בוחר להלחם על ליבה כנגד כל הסיכויים. מבוסס על המעשייה "חייל הבדיל" מאת האנס כריסטיאן אנדרסן.

קישור לעמוד הפרוייקט באתר Headstart: http://www.headstart.co.il/project.aspx?id=10527


תודה מקרב לב על זמנכם, ושוב, נשמח לתמיכתכם ולעזרתכם במימון הפרוייקט ובהפצתו!
תומאס ברגר.
 
למעלה