אשמח לקבל עיצה

inventor

New member
אשמח לקבל עיצה



שלום רב אני מצרפת את סיפור המקלחת , ומקווה לקבל עיצות בקשר לפעולות המשך. ב20/2/2000 מופיע טפטוף מהתקרה בסלון ואנו מזעיקים את חברת השירות של הביטוח . מאז הביקור של האינסטלטור הראשון (שפתח סתם ללא צורך את הקיר במקום שלא היה לו קשר לטיפטוף ) התחלפו ובאו אינסטלטורים ,ומתקנים רבים ש``התארחו`` יותר משלושים פעם אצלי במקלחת. המקלחת נמצאת באגף סגור למשפחתי: בעלי ,אני וילדי בן השנתיים כמין דירה פנימית . הסיפור נמשך יותר מתשעה חודשים . את עגמת הנפש שנגרמה בלתי אפשרי לתאר , כל פעם שאינסטלטור היה צריך להגיע הייתי צריכה להישאר כל הבוקר , להפסיד לימודי במכללה או לבטל סידורים. במקרים מסוימים אימי הייתה צריכה לבטל עבודתה ובנוסף אני הייתי מוזעקת במונית מהלימודים להחליפה כי האינסטלטור איחר בשעתיים . במשך חודשיים וחצי הראשונים , האינסטלטורים השאירו הררי חול ואבנים פזורים במקלחת ,לכיוון החדרים , דבר שהכריח אותנו להחזיק את בני על הידיים כל היום. השיא היה כאשר השאירו לי את הרי החול והאבנים לקראת ליל הסדר , בזמן ובצורה שאי אפשר היה לנקות לחג .הבודק היה מזועזע וצילם תמונות שנמצאות בתיק שלהם. נעשתה שליחת שלומיאליים שחסמו לי את פתח הניקוז בניילון והשאירו אותי שעתיים לבד עם עובד מעזה שאותו לא הכירו . עבודות של סתימת חצי קיר לקחו 3 ימים , סתימת הקיר בקרמיקה אפורה ומזעזעת במקום כחולה . מה שהכי הרגיז אותי שכמעט בכל הביקורים האינסטלטורים ,הרימו רק 2 בלאטות (אחרי הראשונים שהרסו סתם קיר)וכל אחד חזר בדיוק על העבודה של האחר בטענה כי ההוא פישל. אחרי ביקורים רבים ולפני שהבודק הגיע האינסטלטור פתח עוד שורת בלאטות וראה שהבעיה גם בהמשך הצינור , הטפטוף בתקרה הפסיק סוף סוף לאחר חצי שנה , עד אז חיינו עם דליים בסלון. הייתה הפסקה קצרה של ביקורי אינסטלטורים, והגיע תור המשפצים. ואז התחיל סיוט חדש שהגיע לממדי אבסורד , לאחר שסוף סוף נסתמו החורים היתה רצפה אם כי היו בה שלושה דוגמאות של קרמיקה בצבעים שונים , לאחר יומיים של מקלחת חזר הטפטוף באותו מקום בצורה חזקה במיוחד , אבי האינסטלטור הגיע לאחר כמה ימים ב28/10/2000 והחליט שמדובר בבעיה חדשה לאחר שסוף סוף פתח עוד שורה של בלטות, עוד ביקורים מספר נערכו מאז כדי לבדוק אם החול התייבש. כרגע אנחנו מחכים. החשוב ביותר השארתי את הדבר החשוב ביותר לסוף , כל משך הזמן אנחנו ללא מקלחת . יש לי עוד ועוד סיפורים לאין ספור ממש על כל ביקור שאני לא מפרטת כדי לא להתישך במכתב זה , אשמח לתת פירוט נוסף ומפורט אני מצפה לשמוע את תגובתך , ואיך אתה מתכוון לפצות אותי על הימים שבהם נשארנו בבית ועל העוגמת נפש שנגרמה מעבודה מרושלת שהתבצעה לא פעם. ידוע לי שלא שולם דבר לחלק מהאינסטלטורים והמשפצים שנדפקו על דלתי בבקשה ללחוץ על החברה שתשלם. אני מרגישה שהיחס היה מזלזל בזמן שעבר יכלו לבנות חדר אמבטיה חדש , ולא רק לתקן פיצוץ. הסיפורים המפורטים על המשפצים ממש מביכים עד גיחוך. כמו כן ההמתנה הניצחית להתייבשות החול , במקום החלפתו , או פריסתו במקום שייתיבש במהירות. כתבתי להם מכתב וביקשתי תגובה לפני הטיפול הלאה הם שלחו זר פרחים כפיצוי ואליו מודבק פתק מגוחך. אני רוצה פיצוי השאלה היא מה אני צריכה לעשות? חשבתי לשלוח מכתבים עם הסיפור שחלק מהיתקלויות עם האינסטלטורים גורמים חיוך . לעיתונים , לפרסם באינטרנט ולטלוויזיה , לאגודות צרכניות למינהם. אם יש למישהו עיצה אשמח לשמוע ? ואולי כתובות וטלפונים מיכל (עדיין מחכה כבר 3 שבועות לחול שייתיבש)
 

odedg

New member
מעשה בשלולית



העניין לא קל באמת. כדאי להתרכז בעיקר, ולנסות לגבש לסיכום הנזקים/פיצויים עד כה. האם העניינים הוסדרו בנתיים? זה ממש לא לעניין, אבל עומד לי על קצה הלשון להציע לכם לשקול קנייה של דירה חדשה... לפחות עד שהחול יתייבש... עכשיו ברצינות לעניינים הכואבים, ובצדק. כדאי לבדוק שאכן הטיפול היה מקצועי וסביר לפי כללי המקוע הטובים. להעריך את הנזק ומכאן לגזור את הדרישה לפיצויים. לדבר עם הנהלת החברה, סוכן הביטוח, ולגשש כמה ניתן לדרוש ולקבל, אם בכלל. מה כתוב בפוליסה?
 
למעלה