אשמח לקבל עיצה לגבי גמילה

אשמח לקבל עיצה לגבי גמילה

הקטנה בת שנתיים ועד לפני כמה זמן הודיעה על קקי לפני ואחרי בחודש האחרון היתה מבקשת לשבת על הישבנון ולעשות פיפי. רק בבית ביקשה.4 פעמים מתוך עשרות יצא לה וכמובן שיבחנו. הבעיה שלפני שבועיים היינו צריכים לבלות בבית חולים בגלל ההורים של בעלי וחששתי שתלך שם לשירותים וכמובן בגלל שהיתה עם חיתול חשבתי שלא נורא שלא ניקח אותה לשירותים. ומאז היא כבר לא מבקשת ואם אני שואלת היא אומרת חיתול. יום חמישי הורדתי לה אחה"צ את החיתול והיא הסכימה. ברח לה 3 פעמים ואז היא אמרה שברח לה וביקשה לשירותים. ותוך שניה קמה. שעשתה קקי כבר לא הודיעה בכלל. שאמרתי בנוחות שפעם הבאה תעשה בשירותים היא אמרה חיתול. אבל כן רצתה להישאר בתחתונים. עכשיו אני מתלבטת אם לנסות להוריד לה בסוף שבוע חיתול (חוץ משינה) וזא אולי להמשיך בגן. למרות שהגננת אמרה שבגן היא אף פעם לא ביקשה. חודש הבא היא עוברת לגן חדש (הם מתחילים כבר באוג' מן חפיפה מעבר ) אז אנימעדיפה ךעשות את זה לפני. נראה לי גם שהיא מבינה את העניין אבל אוליי פתאום חוששת וצריכה איזה פוש. מצד שני אני ממש לא רוצה להלחיץ. ואם זה לא יסתדר בסוף שבוע, זה לא "יזיק" פתאום להחזיר? אנ ייכולה לנסות גם כמה ימים אחה"צ שאנחנו בבית. בעלי די נגד. הוא זה שמביא אותה לגן בבוקר ודי חושש להתעסק בבקרים אם היא עדיין לא "סגורה" על זה. אז מה עושים בבוקר באוטו לפני שנגמלים סופית?
 

ruz29

New member
מנסיון די טרי

אני די חושבת שבלבלת אותה, כשאני רציתי לגמול את ביתי בגן גם אמרו לי שהיא לא מבקשת ושעדיין היא לא מוכנה אז גם חיכיתי וכשסופסוף הגננת אמרה שאפשר להתחיל שישישבת בבית אז ביום ראשון היא התנצלה ואמרה שהיה קצר בתקשורת בנינו וזה די בילבל את הקטנה אבל לא החזרתי לה את הטיטול אלא רק בגן(כי שם לא הסכימו) וזה היה סיוט (פיפי בכל מקום) ועדיין לא נשברתי למרות התנגדותו של בעלי עד שהתעקשתי שיתחילו איתה גם בגן ומאותו יום הילדה לא מפספסת (למעט פעמים אחדות ) ומהר מאוד היא גם לא רצתה בלילה.
 

POOH*

New member
למה לא להקשיב לה?

אם היא לא רוצה מה יקרה אם תחכי עוד קצת? בעיקר אם היא עוברת גן? למה שני שינויים ביחד? אולי כדאי להציע לה וכשהיא מסכימה יופי וכשהיא לא רוצה לא צריך? POOH
 
העניין שהיא רוצה ללכת בתחתונים

ולפני שהיה בורח לה דוקא ביקשה סתם לשבת. עכשיו אולי הקטע של הפיפי ברוח קצת מלחיץ. נראה לי שאני אתן לה עוד קצת להסתובב אחרי הצהוריים עם תחתונים. ננסה בסוף שבוע ונראה. אם היא רק תפספס נחזור רק לחיתול עד שתבקש שוב
 
../images/Emo207.gif חזרה לפיפי בלילה

שלום, בני בן בשלוש נגמל בפסח בקלות מחיתולים וביוזמתו התחיל לישון בלי חיתול. במשך כחודש כיבסנו את הסדינים כל בוקר ולאט לאט הוא למד להתעורר כדי לעשות פיפי או להתאפק. פעם בשבוע-שבועיים קם רטוב. בשבוע האחרון חזר פתאום להרטיב כל לילה. למישהו יש רעיון מה ניתן לעשות?
 
למעלה