אשמח לקבל את עזרתכם

  • פותח הנושא mikal
  • פורסם בתאריך

mikal

New member
אשמח לקבל את עזרתכם

יש לי נייד עם ויסטה באנגלית.ACER. 1. כשמצב העכבר הוא ENABLE , כשאני כותבת מסמך, הסמן מידי פעם , בהפתעה , קופץ לי ממקום למקום במסמך, מה שגורם לעיוות הכתוב. האם גם לכם זה קורה? מה עושים עם זה? 2. איך אוכל לדעת מה עוצמת הרמקולים (בוואט) , המובנים במחשב? 3.אני רוצה עוצמה גבוהה יותר ולכן חשבתי לקנות רמקולים חיצוניים, האם העוצמה תגבר ? איך יודעים מה הם רמקולים איכותיים ? (בעבר היו לי רמקולים חיצוניים, שהשמיעה בהם היתה סיוט לאוזניים , מרוב רעשי רקע) תודה רבה
 

prizman

New member
1. לא מכיר לא יודע.

2. מופיע בספר המחשב. עוד לא נתקלתי בנייד עם רמקולים מובנים איכותיים. 3. העוצמה תגבר. לרמקולים איכותיים רצוי לקנות רמקולים מחברה מוכרת שמתמחה בייצור רמקולים למחשבים. קריאייטיב היא כזו, ל JBL יש כמה מוצלחים, סוני סבירים ויש עוד. עדיף לקנות מערכת של שלושה רמקולים לפחות כולל סאבוופר, זה ישפר את איכות הצליל משמעותית ולא יקר במיוחד. כמובן שיש גם מערכות יקרות יותר.
 

יאיר B

New member
ACER

1. קפיצה של העכבר - מוכר לי, סביר להניח שזה בגלל שאת נוגעת במשטח המגע. מה עושים? מבטלים את משטח המגע ומחברים עכבר חיצוני. 2. כמו ש-prizman כתב או באתר היצרן, במפרט הטכני (אם כתוב). 3. כמו ש-prizman כתב. אפשר גם לחבר למערכת סטריאו ביתית עם כבילה מתאימה.
 

mikal

New member
היי יאיר

1. לגבי הקפיצות בעכבר, זה בדיוק מה שאני עושה. אבל לא תמיד אני יכולה להשתמש בעכבר חיצוני (מסיבות כאלו ואחרות). האם יש דרך לתיקון הבעיה ? תודה
 

יאיר B

New member
אפשר לבטל את האפשרות ללחיצה

על גבי משטח המגע (כלומר משטח המגע יעבוד אבל הוא לא יגיב ללחיצה עליו): על ויסטה (אבל אפשר גם על XP): לוח בקרה - עכבר - הגדרות התקן - הגדרות - לשונית הקשה, להוריד שם את ה-V. אני מצרף תמונה (ככה זה נראה אצלי, צריך להיות דומה גם אצלך).
 
למעלה