אשמח לעזרתכם
בתאריך 28.10.2010, יום חמישי, פורקה עמותת "מגדל אור" בצו בית משפט בשל ניהול כושל של העמותה מזה חמש שנים, כ-100 עובדי העמותה פוטרו, ביניהם 35 מורים להדרכה שיקומית, היחידים בארץ. זאת לאחר שלא קיבלו שכר במשך תקופה ארוכה, והפנסיה שלהם נפגעה. תפקידם של המורים הללו הוא חשוב מאין כמותו, הם מסייעים לאדם העיוור בכל אספקט של שיגרת חיוו: הכרת הסביבה של מגוריו, מציאת עבודה, התמודדות נפשית עם עיוורון, הסתגלות להליכה עם כלב או מקל ועוד ועוד ועוד... מאז הפיטורים האוכלוסייה הזו נפגעה אנושות, הם אינם מקבלים הדרכה וליווי בסיסיים, להם הם זכאים על פי חוק. משרד הרווחה כרגע אינו פועל לשינוי המצב, ואנו מבקשים מכם לתמוך בכך שיפתח משא ומתן ליצירת הסכם עבודה עם אותם עובדים, למען הם והאוכלוסייה שבהם הם מטפלים יקבלו את המגיע להם על עבודתם. מייל אחד לבעלי ההשפעה במשרד הרווחה ועזרתם להם. כתובות שונות שניתן לשלוח אליהם בקשות: שר הרווחה [email protected] מנכל הרווחה מר נחום איצקוביץ [email protected] ח"כ גפני, יו"ר ועדת הכספים [email protected] דר' אילנה גלייטמן - ס' מנהל השירות לעיוור [email protected] ח"כ חיים כץ - ראש ועדת הרווחה [email protected] ח"כ אורלי לוי, ועדת הרווחה [email protected] ח"כ אילן גילון, ועדת הרווחה [email protected] ח"כ אורי אורבך (השתתף בוועדה ביום 02.11.10) [email protected] ...ח"כ אדטו, ועדת הרווחה [email protected] ח"כ דב חנין, ועדת הרווחה [email protected] דברים רבים קשה לשנות במדינתו, בואו לא ניתן שהדברים הנכונים והצודקים שכבר השגנו יתמסמסו. הדף שלנו בפייסבוק: |סלינק|http://www.facebook.com/pages/phm-pwlh-hbrtyt-mmwqdt/183109618365820
בתאריך 28.10.2010, יום חמישי, פורקה עמותת "מגדל אור" בצו בית משפט בשל ניהול כושל של העמותה מזה חמש שנים, כ-100 עובדי העמותה פוטרו, ביניהם 35 מורים להדרכה שיקומית, היחידים בארץ. זאת לאחר שלא קיבלו שכר במשך תקופה ארוכה, והפנסיה שלהם נפגעה. תפקידם של המורים הללו הוא חשוב מאין כמותו, הם מסייעים לאדם העיוור בכל אספקט של שיגרת חיוו: הכרת הסביבה של מגוריו, מציאת עבודה, התמודדות נפשית עם עיוורון, הסתגלות להליכה עם כלב או מקל ועוד ועוד ועוד... מאז הפיטורים האוכלוסייה הזו נפגעה אנושות, הם אינם מקבלים הדרכה וליווי בסיסיים, להם הם זכאים על פי חוק. משרד הרווחה כרגע אינו פועל לשינוי המצב, ואנו מבקשים מכם לתמוך בכך שיפתח משא ומתן ליצירת הסכם עבודה עם אותם עובדים, למען הם והאוכלוסייה שבהם הם מטפלים יקבלו את המגיע להם על עבודתם. מייל אחד לבעלי ההשפעה במשרד הרווחה ועזרתם להם. כתובות שונות שניתן לשלוח אליהם בקשות: שר הרווחה [email protected] מנכל הרווחה מר נחום איצקוביץ [email protected] ח"כ גפני, יו"ר ועדת הכספים [email protected] דר' אילנה גלייטמן - ס' מנהל השירות לעיוור [email protected] ח"כ חיים כץ - ראש ועדת הרווחה [email protected] ח"כ אורלי לוי, ועדת הרווחה [email protected] ח"כ אילן גילון, ועדת הרווחה [email protected] ח"כ אורי אורבך (השתתף בוועדה ביום 02.11.10) [email protected] ...ח"כ אדטו, ועדת הרווחה [email protected] ח"כ דב חנין, ועדת הרווחה [email protected] דברים רבים קשה לשנות במדינתו, בואו לא ניתן שהדברים הנכונים והצודקים שכבר השגנו יתמסמסו. הדף שלנו בפייסבוק: |סלינק|http://www.facebook.com/pages/phm-pwlh-hbrtyt-mmwqdt/183109618365820