אשמח לייעוץ
היי לכולן..
לאחר כשנה של ניסיונות פנינו לרופא פוריות (ציבורי) שהמליץ על הזרעה עם זריקות.. (מקבלת פעם ב2-3 חודשים)
התור שנקבע לנו הוא לסוף מאי... הרופא נשמע ממש אדיב ומקצועי.. אבל זה עוד חודשיים..
אני ממש מתלבטת אם לעבור לפרטי כדי לחסוך זמן.. מרגישה שאני מבזבזת 2 ניסיונות..
בנוסף, אשמח להמלצה לרופא פוריות בדרום...
תודה רבה מראש!!
היי לכולן..
לאחר כשנה של ניסיונות פנינו לרופא פוריות (ציבורי) שהמליץ על הזרעה עם זריקות.. (מקבלת פעם ב2-3 חודשים)
התור שנקבע לנו הוא לסוף מאי... הרופא נשמע ממש אדיב ומקצועי.. אבל זה עוד חודשיים..
אני ממש מתלבטת אם לעבור לפרטי כדי לחסוך זמן.. מרגישה שאני מבזבזת 2 ניסיונות..
בנוסף, אשמח להמלצה לרופא פוריות בדרום...
תודה רבה מראש!!