אשמח לייעוץ

פלפל123

New member
אשמח לייעוץ

היי לכולן..
לאחר כשנה של ניסיונות פנינו לרופא פוריות (ציבורי) שהמליץ על הזרעה עם זריקות.. (מקבלת פעם ב2-3 חודשים)
התור שנקבע לנו הוא לסוף מאי... הרופא נשמע ממש אדיב ומקצועי.. אבל זה עוד חודשיים..
אני ממש מתלבטת אם לעבור לפרטי כדי לחסוך זמן.. מרגישה שאני מבזבזת 2 ניסיונות..
בנוסף, אשמח להמלצה לרופא פוריות בדרום...
תודה רבה מראש!!
 

Maive1

New member
לא יודעת מה את מגדירה דרום

אבל אם את בכללית, ממליצה לך על ד"ר גיא בר המהמם והמקסים, רופא מקצועי ומומלץ מאוד. מקבל במרפאות בריאות האישה באשקלון, שדרות, עוד איזה מקום ליד עוטף עזה, וגם בראשון לציון. החזרות ושאיבה עושה באסותא ראשל"צ.
הוא מאוד יסודי ומאוד אנושי.

לא הבנתי- אם כבר הייתם אצל רופא פוריות, התור הבא אצלו הוא לסוף מאי? אבל בינתיים הוא יכל לתת לך הפניות למעקבי זקיקים והזרעה, פרוטוקול וכולי (הרבה פעמים מתחילים אפילו הזרעה או שתיים בלי הורמונים).

אם את מקבלת מחזור פעם בחודשיים שלושה אני מניחה שאת עם PCO, האם המליץ לך על איקקלומין? כדאי לשאול פה בפורום, יש המון בנות עם PCO וניסיון במחזור שמגיע פעם ב.

אגב, לפחות בכללית, לא חייב שהרופא המטפל הוא זה שעושה את ההזרעות- מגיעים (ביום היעודי, לאחר מעקב זקיקים מסודר והוראות מהרופא, השבחת הזרע במעבדה, וכל רופא נשים שנמצא יכול לעשות את ההזרעה).
קחי בחשבון שיש המון בדיקות לעשות , אולי כדאי לנצל את הזמן לעשיית בדיקות, גם לך וגם לבן הזוג, מעקבי זקיקים, וכולי.

בקיצור, לא ציינת בת כמה את והאם יש בעיה ידועה, אבל אני באופן אישי הייתי נותנת צ'אנס למסלול הציבורי לפני פנייה לרופא פרטי. מאוד אינדיבידואלי, יש פה בנות שפנו ישר לפרטי, יש הרבה שיקולים לכאן ולכאן. בהצלחה!!
 

פלפל123

New member
תודה על התגובה המפורטת

אני בת 27 וחצי.. עשינו את הבדיקות הדרושות אבל הוא עוד לא ראה את הבדיקת דם שלי כי כמו שאמרתי יש לו תור פנוי רק בסוף מאי..
אנחנו מחכים לתוצאה של הבדיקה הגנטית.. אבל בגדול כל שאר הבדיקות יש לנו..
בגלל זה מרגיש לי לא נכון לשבת בחוסר מעש חודשיים.. מרגישה שאני לא מתקדמת למטרה :/
 

אינדי88

New member
היי


אם הבנתי נכון ממה שכתבת, יש לך שחלות פוליציסטיות?
גם לי.. ובערך בגיל שלך גם אני ובעלי התחלנו לראשונה- אני מאוד יכולה להבין את התחושה הפנימית הזו, מין באזז פנימי, שרוצים ל"עבוד", להתקדם לכיוון המטרה, ומכל מיני סיבות זה לא מתאפשר (כמו במקרה שלך - המתנה לתור).
אנחנו הרגשנו שהלכנו לאיבוד במערכת הציבורית, וגם אני ממש רציתי לקדם מנהלות, והרגשנו שיש ביכולתינו לעשות זאת גם תקציבית... אז כן פנינו לרופא פרטי. שם התורים היו זמינים והרגשתי שאני בעשיה.
אז בעיקר- אני חושבת שההתלבטות תלויה בך, ועלות הרופא הפרטי, ובעיקר בעיקר בתחושה הפנימית שלך..
חשוב לציין שהרופאים שעובדים באופן פרטי הם אותם הרופאים שבמערכת הציבורית- שבה יש את מיטב הרופאים.

מאחלת לך המון המון בהצלחה
 

PAND76

New member
בגילך הצעיר, אפשר לחכות מעט עם הפרטי

לנשים שנושקות ל - 40, הייתי ממליצה ישר על פרטי. אבל אני חושבת שאצלך, אפשר עוד לחכות. את גם יכולה לנסות לחפש רופא פוריות אחר בקופה, עם תורים קצרים יותר. בהצלחה. ובידיים מלאות בע"ה במהרה.
 

פלפל123

New member
למה את ממחיצה לחכות?

מהבחינה הכספית?
איזה יתרון יש לציבורי מעבר לבחינה הזאת?
&nbsp
 

PAND76

New member
גם מבחינה כספית. וגם כי ישראל היא מעצמת פוריות

רוצים שאנחנו נצליח. לכן הקופות מממנות חלק ניכר. ולכן יש המון רופאים טובים ברפואה ציבורית, עם המון סבלנות, המון יצירתיות ועם אחוזי הצלחה. לרפואה פרטית תמיד אפשר לפנות. זה עולם עם הרבה מידע, שיכול לבלבל וליצור מתח לעתים. לכן לדעתי, עדיף להגיע לשם עם היסטוריה כלשהי של טיפולים ועם אבחנות (בין היתר בדיקות ופרוטוקולים שכבר נוסו), מהרפואה הציבורית.

את צריכה לעשות מה שאת מרגישה. אבל אם הזמן לא דוחק ואין איזו בעיה קיצונית חלילה, עדיף לא להילחץ ולא להלחיץ עם מה שנקרא "תותחים כבדים".
 

hatalya

New member
רופאים בדרום

דר ריאזנוב דר עאטף דר לויטס בהצלחה
 
למעלה