אשמח לחוות דעת
היום שוחחתי עם חברה, אם חד הורית טריה והעלינו את הרעיון של קומונת חד הוריות. הרעיון הוא לשכור בית גדול, עם גינה עם מספיק חדרים ולהקים קומונה קטנה 3-5 משפחות חד הוריות לילדים בגילאים קרובים יחסית. כך שמצד אחד לאמהות תהינה אחת את השניה לעזרה, לחברה לחיי קהילה קטנה והילדים ירויחו חוויה של ילדים נוספים, כמעט אחים. כמובן הרעיון הוא לא קיבוץ, במובן שהחיים הפרטיים של כל אחת הם עניינה לחלוטין, סוג של קומונת חברות. אני מודעת לכך שיש מחיר למגורים שכאלה, אבל אם הכל נעשה באוירה טובה עם האנשים הנכונים יש מצב שכולם מרויחים מהסיטואציה. אשמח לשמוע דעות על הרעיון. האם אתן חושבות שדבר כזה עשוי לעבוד? מה התנאים הדרושים לכך שזה יעבוד?
היום שוחחתי עם חברה, אם חד הורית טריה והעלינו את הרעיון של קומונת חד הוריות. הרעיון הוא לשכור בית גדול, עם גינה עם מספיק חדרים ולהקים קומונה קטנה 3-5 משפחות חד הוריות לילדים בגילאים קרובים יחסית. כך שמצד אחד לאמהות תהינה אחת את השניה לעזרה, לחברה לחיי קהילה קטנה והילדים ירויחו חוויה של ילדים נוספים, כמעט אחים. כמובן הרעיון הוא לא קיבוץ, במובן שהחיים הפרטיים של כל אחת הם עניינה לחלוטין, סוג של קומונת חברות. אני מודעת לכך שיש מחיר למגורים שכאלה, אבל אם הכל נעשה באוירה טובה עם האנשים הנכונים יש מצב שכולם מרויחים מהסיטואציה. אשמח לשמוע דעות על הרעיון. האם אתן חושבות שדבר כזה עשוי לעבוד? מה התנאים הדרושים לכך שזה יעבוד?