אשמח לחוות דעתכן:
בגן של הקטנה שלי, 27 ילדים בגילאי 2-3 שנים. השירותים בגן נראים בעיני מזעזעים: אין אסלה! למרות שקוטר האין-אסלה של השירותים הוא קטן מהקוטר של שירותי מבוגרים. הילדים מתיישבים בעצמם על השירותים וכעקרון אמורים להחזיק את עצמם בכוח ידיים כדי לא לפול פנימה... חלקם עושה את זה אבל אחרים, כמו שאני רואה מדי פעם כשאני מגיעה לגן - פשוט יושב עם טוסיק טבול/"משכשך" במי השירותים, שקוע בתוך השירותים...
- לי זה נראה די מזעזע... שאלתי את הגננת למה אין אסלה/ישבנון שהילדים ישבו בנוח על היקף קטן יותר בגודל של הישבן שלהם ולא "יצללו" עם הטוסיק למיימי השירותים... היא ענתה לי שזה לא בטיחותי כי זה יכול לצבוט להם את האצבעות. בנוסף, לא פעם ראיתי ילד שנכנס להשתין לבדו בשירותים, ומכיוון שלא הגיע - השתין על הריצפה, על השירותים, מסביב... בכל עבר. לא יודעת תוך כמה זמן הגיעו לנקות את זה, אבל כל העסק הזה של השירותים נראה לי מאוד לא היגייני. איך זה אצלכן בגן?? אני סתם היסטרית ונדמה לי שזה לא הייגני?? - ככה זה גם בגנים אחרים?
בגן של הקטנה שלי, 27 ילדים בגילאי 2-3 שנים. השירותים בגן נראים בעיני מזעזעים: אין אסלה! למרות שקוטר האין-אסלה של השירותים הוא קטן מהקוטר של שירותי מבוגרים. הילדים מתיישבים בעצמם על השירותים וכעקרון אמורים להחזיק את עצמם בכוח ידיים כדי לא לפול פנימה... חלקם עושה את זה אבל אחרים, כמו שאני רואה מדי פעם כשאני מגיעה לגן - פשוט יושב עם טוסיק טבול/"משכשך" במי השירותים, שקוע בתוך השירותים...