אשמח לדעת מי הם הגברים בהריון פה?

zvibalas

New member
אנחנו בהריון

כלומר, אשתי בהריון שני עם בן נוסף, בסוף חודש רביעי אני כמובן מלווה אותה ומרגיש בהריון ביחד איתה.
 

aba200

New member
מזל טוב

הלידה של אשתך ואשתי תהיה כמעט באותו חודש לא? שלנו ב4.4 אשתיכרגע בחו"ל ביקור משפחתי ואת כבר רוצה אותן כאן צבי, אני ממש חושש להכנס ללידה אבל אכנס.. האם זה מחזה מפחיד ?
 

חנול

New member
אני אשאיר ל-SHNO לענות לך על זה

אבל בינתים, האם לאישתך חשוב שתהיה איתה בלידה?
 

aba200

New member
היא אמרה לי שתשמחאב ללא רוצה לגרום

לי לעשות דברים שאני לא רוצה
 

marcyg

New member
אבא שלום... ברור שאתה חושש

מהלכנס לחדר לידה- הייתי דואגת אם זה לא היה מעורר חשש...לכן, מאד מומלץ להתכונן לזה... לקרוא, להשתתף בפורום הריון ולידה (ראיתי אותך שם-נכון?), לעשות קורס להכנה ללידה, להשתתף בסדנאות אחרות שיתנו לכם כלים לקראת הלידה , ואחרי שתבין יותר לחשוב ולשוחח עם אישתך, ולהחליט ביחד מה מתאים לכם...אולי תהיה שם יחד עם אמא שלה- חברה שלה-תומכת לידה- מיילדת פרטית.... כדי שתוך כדי הלידה אתה גם תקבל תמיכה ועזרה יחד איתה. יש לכם עוד המון המון זמן (וטוב שכך) להתרגל לרעיון, ללמוד, לחשוב ולהתלבט.
 

מחשבות

New member
זה ממש לא מחזה מפחיד, אבל כן

מרגש עד דמעות. מצד שני, לא כולם עומדים בזה. אפשר לשבת.
 

akavishon

New member
אין שום חשש מלהיות בחדר הלידה.

תהליך הלידה, לפחות בלידה ראשונה הוא ארוך, וחשוב להיות לצד האישה ולעזור לה, לעודד אותה ולמלא אחר רצונותיה. אם אתה חושש ממראה התינוק יוצא החוצה, אתה יכול לעמוד על יד הראש של אשתך ולראות מה שהיא רואה (אולי מקצת יותר גבוה). בכל מקרה, אין מה לחשוש, וכמו שכבר כתבו כאן, זה תהליך מרגש עד דמעות.
 

zvibalas

New member
ממש לא מפחיד

חווייה שאסור לפספס אותה גם אם היא נגמרת בקיסרי כמו במקרה שלנו. אני כולי ציפייה ללידה הבאה שבה אני מקווה לראות את כל התהליך.
 

shno

New member
טוב, אמנם לא בהריון...

אבל קודם כל ברוך הבא גם ממני! מקווה שתרגיש נוח וחופשי לשאול, לספר, להתייעץ, לעדכן, לשתף וכו' וכו'. לגבי כניסה לחדר לידה - אתה יכול לקרוא את תשובתי כאן. סה"כ יש לך עוד זמן עד הלידה - בזמן הזה, אתה יותר ויותר תחשף ותלמד ותכיר את ההריון עצמו ואת הלידה, אם מקריאה בפורום זה או בפורומים אחרים, אם מקורס הכנה ללידה, או מכל מקור אחר. ככל שמועד הלידה יתקרב, וככל שתלמד ותקרא ותתכונן אליו - כך סימני השאלה לגביו יקטנו ויותר ויותר תתרגל לרעיון להיכנס עם אשתך לחדר הלידה. מה בעצם החששות שלך? האם זה ממה שאתה צפוי לראות? האם זה מצעקות הכאב? האם זה ממראה אישתך הסובלת? האם זה מחוסר הידיעה "מה יהיה שם"? אני מברך על הצטרפותך אלינו, ותרגיש חופשי לשאול כל שאלה - גם כאלה שנראות בעיניך טפשיות לחלוטין. נשמח לתרום מנסיוננו!
 

aba200

New member
שבת שלום ותודה ל...

לכל המשיבים בצורה מרגיעה, אדיבה וחמה אני מברך על כך שאני מצאתיאת הפורום הזה אני הייתי וגם כעת נמצא בפורום של הריטון ולידה משני הפורמים אני מקביל תמיכה והמון הבנה. תבורכו לענין החששמהלידה - לא מהמראות אני חושש, יש הטוענים שהגבר מרגיש ריחו מהאשה לאחר הלידה? האם יש אמת בטענה ? אם כן ממה נובעהריחוק מזה שהבעל רואה אתאשתו בלידה אין ספק שאהיה בחדר הלידה -אשתי נמצאת פה בארץ לבד ואני בן המשפחה היחיד ולכן על אף הפחדיםו החששות אעשה הכל אני קוראהמון אודות הנושא ונרגש כולי אני בהחלט שמחתי לשמוע את התשובות שלכם אתם נהדרים אתם תמשיכו לסבול אות |יעוד כחמישה חודשים
 

akavishon

New member
לגבי הריחוק מהאישה -

אני יכול להעיד רק על עצמי, ואצלי לא היה שום ריחוק.. להפך, זאת חוויה כל כך עוצמתית ומקשרת. אם תרצה טיפים איך להעביר את הזמן בחדר לידה (למרות שיש עוד הרבה זמן) - רק תבקש...
 

איל35

New member
אישתי בהריון, אני רק משמין ../images/Emo13.gif

שלום לחברי וחברות הפורום, אישתי בתחילת חודש חמישי ונושאת בן שיצטרף לאחותו (הגדולה) המתוקה בת השנה וחצי וכלבתנו (הענקית) בת הארבע. חווית הלידה היא מעניינת אין ספק וכל אחד חווה זאת אחרת מן הסתם. קורס הכנה ללידה, סיור מקדים בבית החולים והבנת הפרוצדורות שם יכול מאוד להקל ולהפיג מעט מהחששות שקיימים. בבתי חולים ובית היולדות בפרט, סבלנות היא מילת המפתח. תהליכים לוקחים שם לא פעם הרבה זמן. על כן הכרת המערכת וידיעה איך תוכל לסייע לבת זוגתך באופן המיטבי תקל עלייך את השהות ומן הסתם אף תעצים את החוויה. סך הכל ישנם גם לא מעט רגעי פנאי בחדר הלידה, אפשר להביא לשם מזון, לשמוע מוזיקה ולצפות בטלוויזייה.
 

ferdinand

New member
אהממפפפ אהמפפפ....

גם אני אשמח מאוד לדעת! ולשמוע ממנו איך הוא עשה את זה!... (הסתובב פעם סיפור, שאיזה מליארדר הציע סכום שמן מאוד, לגברים שיצליחו לעשות את זה!) ות'אמת, גם אשתי תשמח!.
 
למעלה