דובשנית (-:
New member
אשליות אמיתיות
מה זה דו-קיום בשבילכם? לנסוע לנצרת או לשטחים לקנות אוכל במחיר זול יותר? שעובד ערבי יבנה לכם את הבית? להיות ביחסי ידידות אם יוסוף, אברהים ומחמוד? צר לי לבשר לכם, הדו-קיום הזה שכולם דיברו עליו ושיבחו אותו לא קיים יותר ואם ישוב ויהיה זאת תיהיה צביעות אמיתית! כל מי שעדיין מקווה שיהיה שלום ושקט לחופי הים-התיכון חולם - ממש בעל אשליות אמיתי. כיצד תוכל להביט שוב בפני יוסוף חברך אחרי שמחבל פוצץ 20 נערים ונערות חפים מפשע? האם תוכלו לשוב אי-פעם לשטחים ולמצוא כוח עבודה זול אחרי שעשרות אנשים מתו על לא עול בכפם? אני לא מבינה איך חתימה עם המחבל מספר 1 בעולם, יאסר עראפת, תביא לשלום אמיתי. אחרי כל שטיפת המוח שעוברים מידי יום הפלסטינים אי אפשר לקוות לטוב. אולי המלחמה היא הפיתרון היחיד כי בנינו, שום הסכם שלום לא יעזור לנו להילחם בטרור ובמחבלים. הגיע הזמן לעשות משהו בנדון! שהממשלה תפסיק לדאוג לאינטרסים שלה אלא תתחיל לדאוג לאנשים!
מה זה דו-קיום בשבילכם? לנסוע לנצרת או לשטחים לקנות אוכל במחיר זול יותר? שעובד ערבי יבנה לכם את הבית? להיות ביחסי ידידות אם יוסוף, אברהים ומחמוד? צר לי לבשר לכם, הדו-קיום הזה שכולם דיברו עליו ושיבחו אותו לא קיים יותר ואם ישוב ויהיה זאת תיהיה צביעות אמיתית! כל מי שעדיין מקווה שיהיה שלום ושקט לחופי הים-התיכון חולם - ממש בעל אשליות אמיתי. כיצד תוכל להביט שוב בפני יוסוף חברך אחרי שמחבל פוצץ 20 נערים ונערות חפים מפשע? האם תוכלו לשוב אי-פעם לשטחים ולמצוא כוח עבודה זול אחרי שעשרות אנשים מתו על לא עול בכפם? אני לא מבינה איך חתימה עם המחבל מספר 1 בעולם, יאסר עראפת, תביא לשלום אמיתי. אחרי כל שטיפת המוח שעוברים מידי יום הפלסטינים אי אפשר לקוות לטוב. אולי המלחמה היא הפיתרון היחיד כי בנינו, שום הסכם שלום לא יעזור לנו להילחם בטרור ובמחבלים. הגיע הזמן לעשות משהו בנדון! שהממשלה תפסיק לדאוג לאינטרסים שלה אלא תתחיל לדאוג לאנשים!