אשליות אופטיות פורסם בפורום 20 פלוס על ידי מישהו שאני לא זוכר תשם שלו אבל תיראו את זה זה מהמם
O ODED99AA New member 27/6/01 #1 אשליות אופטיות פורסם בפורום 20 פלוס על ידי מישהו שאני לא זוכר תשם שלו אבל תיראו את זה זה מהמם
O ODED99AA New member 28/6/01 #5 דורון תגיד חשבת לעבוד בהיפנוזה אחי? כי אותי כמעט והינטת פה עודד *-*-*-*-*-*-*-*-*-*
S Spiderwoman New member 28/6/01 #7 עודדדדדי אחלה! הנקודה עשתה לי סחרחורתתתת לא טוב על הבוקר! תגיד לא הבנתי את התמונה האחרונה, מה אני אמורה לראות שם?
עודדדדדי אחלה! הנקודה עשתה לי סחרחורתתתת לא טוב על הבוקר! תגיד לא הבנתי את התמונה האחרונה, מה אני אמורה לראות שם?