אשליה או אהבה?

אשליה או אהבה?

מערכת יחסים קיימים שני מישורים של בניית מערכת יחסים בניית מערכת היחסים מתאפיינת בסגירה מראש לאן רוצים להגיע משמעו שני הצדדים פנויים מערכת יחסים חדשה הכרה טלפונית הכרה לעומק טוב. מטרה אחת יורטה המישור הראשוני : הבסיס הראשוני אומר שבני הזוג נפגשים פותחים קלפים בצורה זו או אחרת כאשר בן זוג אחד מראש חושב על מערכת יחסים של ידידות מערכת יחסים שלא קיימת במציאות האינדוודואלית אלא כדי ל"השתמש אחד בשני" אינטרסנטיות ובן הזוג השני החליט שהוא כן רוצה לעלות שלב שהוא נמשך גם מבחינה מינית פנוי יותר מבחינה רגשית במקרה כזה קיים קונפליקט צד אחד נהנה מעצם היותו מחוזר ע"י הצד השני גם בלא מודע כאשר הצד השני מנסה את כל כוחו כדי לקרב את הצד הראשון אליו ההשפעות על כך יכולות להיות שני דברים אחד הצד הראשון מתרצה , נהנה מידיי טוב לו עם זה משתחרר מבחינה רגשית מתרגל מבחינת המשיכה הדבר השני הוא שהצד השני סובל עד שיום אחד מחליט להתחיל לנתק מגע עם הצד הראשון בעוד הראשון לא מבין מה קרה ל"ידיד הטוב ביותר שלו" ולא מבין שאותו צד שני השקיע המון אנרגיה ומאמצים כדי לגרום לו אושר עד שמקורות האנרגיה שלו יבשו הוא החליט שעדיף לא להיות בקשר מאשר לחיות בצורה כזאת או אחרת באשליה המישור השני : הבסיס השני אומר בני זוג נפגשים פותחים קלפים בצורה זו או אחרת אחד אומר אני רוצה להתקדם הלאה השני אומר שהוא לא יכול מסיבה כזאת או אחרת כאן אותה מערכת יחסים משלימה את המעגל שלה אין המשכיות שני הצדדים שומרים על הכוח שלהם על מרכזי האנרגיה יוצאים חוזרים הביתה אולי לאחד מהם כואב קצת מתקשרים אחרי יום או יומיים אחרי שבוע כבר שוכחים מה השם הזה בפלאפון על איזה מישור הולכים ?מה לדעתכם נכון יותר לעשות? מה אתם הייתם עושים ?האם אתם מאמינים בידידות ? האם המושג באמת קיים ? אשמח לתגובות
 

n e m o0

New member
אוייי נושא מעניין אתה מעלה../images/Emo13.gif

אז...פשוט לדבר על זה..ממש שיחה לעניין ובכנות, שתוביל למסקנות של 1 2 3..ושלא כל אחד משני הצדדים מתחיל להסיק את המסקנות שלו, ולפי מה שבא לו, כדי שלא יהיה מצב של מישהו שסובל, ומישהו מחכה לרגע שיקח את עצמו ויעלם וכו'... אגב, לדבר לעניין זה קשור בשני הצדדים, כי יכול להיות שאני רוצה לדבר, אבל הצד השני לא חושב על זה בכלל כי עוד לא הגיע להחלטה אם ממשיך או עוצר, או פשוט לא רוצה להגיד "כבר מההתחלה" שמצאתי חן בעיניו ושהוא מעוניין בהמשך, אלא הוא רוצה שאני אתחיל בזה ואז הוא ידבר על בטוח כמו שאומרים, וזה די מבלבל...הרי אני לא אבוא ואגיד למישהו אחרי דייט ראשון, בויינה אני רוצה שנתקדם בקשר כשהוא בכלל לא בכיוון של לדבר על זה, מצד שני שלא יהיה מצב שאני בכלל לא מעוניינת בהמשך, וסתם סוחבת את הזמן, והצד השני מתאמץ להרשים אותי בכל דרך, וזה בזבוז אנרגיות וחבל... לכן, זה צריך לבוא משני הצדדים, לכן..רק לדבר על זה, וחשוב שזה יהיה על חם!..ממש אחרי דייט ראשון..נראה לי זה סתם תירוץ כשאומרים, אני צריך עוד זמן..דיעה (אולי כללית אבל קיימת)סביב עניין זה רוכשים מפגישה ראשונה. אהבה...אם מתערבת בעניין הצורה משתנה טיפה, אבל נראה לי במקרים שאתה תיארת לא מדובר עוד באהבה. או אולי שכן, אבל אז יהיה מצב חריג. ידידות משני המינים השונים צריכים לחיות אותה בשביל לתת דיעה בה..זה ברור, בעבר הייתי אומרת שאין כזה דבר...היום אני אומרת שיש לי הידיד הכי טוב שיש בעולם, ואותו לא מחליפה בשום מיליון דולר חחחח סתם, בטח מחליפה ..בשביל לתת לו את החצי
... אתה חושב שמסתתרת מאחורי כל ידידות רגשות מסוג אחר
???שפשוט מסתירים.. או מנסים לא לראות ולהראות אותם
המצב הנהיה נדיר ופחות קיים נראה לי זה הידידות בין המין הזהה...סתם, חומר למחשבה עצמית
. זהו..סיימתי
 

אשי

New member
נורא מבלבל

אני באופן אישי מאמינה בידידות בין גבר ואשה .יש להפריד בין יחסים שנרקמים שמטרתם הכרות וקשר זוגי ולבין ידידות אין האדם יכול לבדו אני מאמינה בכינות ושבתחילת כל מערכת יחסים ועוד בשלב הגישוש שכל צד מנסה לברר את עמדת השני יש לפתוח את כל הקלפים
 

uoli13

New member
../images/Emo11.gif../images/Emo99.gif../images/Emo12.gif../images/Emo9.gif

אני דווקא רוצה להתרכז בחלק הראשון . במערכת יחסים כדאי לברר מהתחלה לאן זה יוביל,ממה שכתבת לא ברור אם היה כזה דבר,וכמה זמן נמשך הקשר,עד שהמצב הגיע לאן שהגיע. (מה הכוונה משתחרר מבחינה רגשית ,ומתרגל למשיכה) האם המשיכה המנית היא הדדית,ואם הצד הראשון נהנה מהחיזורים,זה אומר שהוא הבין את מטרת הצד השני,מדוע לא בלם או לא הסביר לו\ה שאין לו כוונה לפתיח את הקשר בכוון הזה. לדעתי הכי חשוב בקשר בין שני אנשים היא שקיפות ,אם אחד נהנה מהאנרגיה והחום שהצד השני מרעיף עליו,בטוח שגם הוא החזיר באותו מטבע לצד השני.או לפחות שתף פעולה איתו אשר גרם לצד השני להבין ולהאמין שיש סכוי שהקשר הזה יתפתיח לכוון רומנטי,וכך מתפתחת האשליה. ידידות בין שני המינים בהחלט יכולה להתקיים,כשכל אחד מכיר ומודע לגבולות שלו ושל הקשר .
 
למעלה