אשליה או אהבה?
מערכת יחסים קיימים שני מישורים של בניית מערכת יחסים בניית מערכת היחסים מתאפיינת בסגירה מראש לאן רוצים להגיע משמעו שני הצדדים פנויים מערכת יחסים חדשה הכרה טלפונית הכרה לעומק טוב. מטרה אחת יורטה המישור הראשוני : הבסיס הראשוני אומר שבני הזוג נפגשים פותחים קלפים בצורה זו או אחרת כאשר בן זוג אחד מראש חושב על מערכת יחסים של ידידות מערכת יחסים שלא קיימת במציאות האינדוודואלית אלא כדי ל"השתמש אחד בשני" אינטרסנטיות ובן הזוג השני החליט שהוא כן רוצה לעלות שלב שהוא נמשך גם מבחינה מינית פנוי יותר מבחינה רגשית במקרה כזה קיים קונפליקט צד אחד נהנה מעצם היותו מחוזר ע"י הצד השני גם בלא מודע כאשר הצד השני מנסה את כל כוחו כדי לקרב את הצד הראשון אליו ההשפעות על כך יכולות להיות שני דברים אחד הצד הראשון מתרצה , נהנה מידיי טוב לו עם זה משתחרר מבחינה רגשית מתרגל מבחינת המשיכה הדבר השני הוא שהצד השני סובל עד שיום אחד מחליט להתחיל לנתק מגע עם הצד הראשון בעוד הראשון לא מבין מה קרה ל"ידיד הטוב ביותר שלו" ולא מבין שאותו צד שני השקיע המון אנרגיה ומאמצים כדי לגרום לו אושר עד שמקורות האנרגיה שלו יבשו הוא החליט שעדיף לא להיות בקשר מאשר לחיות בצורה כזאת או אחרת באשליה המישור השני : הבסיס השני אומר בני זוג נפגשים פותחים קלפים בצורה זו או אחרת אחד אומר אני רוצה להתקדם הלאה השני אומר שהוא לא יכול מסיבה כזאת או אחרת כאן אותה מערכת יחסים משלימה את המעגל שלה אין המשכיות שני הצדדים שומרים על הכוח שלהם על מרכזי האנרגיה יוצאים חוזרים הביתה אולי לאחד מהם כואב קצת מתקשרים אחרי יום או יומיים אחרי שבוע כבר שוכחים מה השם הזה בפלאפון על איזה מישור הולכים ?מה לדעתכם נכון יותר לעשות? מה אתם הייתם עושים ?האם אתם מאמינים בידידות ? האם המושג באמת קיים ? אשמח לתגובות
מערכת יחסים קיימים שני מישורים של בניית מערכת יחסים בניית מערכת היחסים מתאפיינת בסגירה מראש לאן רוצים להגיע משמעו שני הצדדים פנויים מערכת יחסים חדשה הכרה טלפונית הכרה לעומק טוב. מטרה אחת יורטה המישור הראשוני : הבסיס הראשוני אומר שבני הזוג נפגשים פותחים קלפים בצורה זו או אחרת כאשר בן זוג אחד מראש חושב על מערכת יחסים של ידידות מערכת יחסים שלא קיימת במציאות האינדוודואלית אלא כדי ל"השתמש אחד בשני" אינטרסנטיות ובן הזוג השני החליט שהוא כן רוצה לעלות שלב שהוא נמשך גם מבחינה מינית פנוי יותר מבחינה רגשית במקרה כזה קיים קונפליקט צד אחד נהנה מעצם היותו מחוזר ע"י הצד השני גם בלא מודע כאשר הצד השני מנסה את כל כוחו כדי לקרב את הצד הראשון אליו ההשפעות על כך יכולות להיות שני דברים אחד הצד הראשון מתרצה , נהנה מידיי טוב לו עם זה משתחרר מבחינה רגשית מתרגל מבחינת המשיכה הדבר השני הוא שהצד השני סובל עד שיום אחד מחליט להתחיל לנתק מגע עם הצד הראשון בעוד הראשון לא מבין מה קרה ל"ידיד הטוב ביותר שלו" ולא מבין שאותו צד שני השקיע המון אנרגיה ומאמצים כדי לגרום לו אושר עד שמקורות האנרגיה שלו יבשו הוא החליט שעדיף לא להיות בקשר מאשר לחיות בצורה כזאת או אחרת באשליה המישור השני : הבסיס השני אומר בני זוג נפגשים פותחים קלפים בצורה זו או אחרת אחד אומר אני רוצה להתקדם הלאה השני אומר שהוא לא יכול מסיבה כזאת או אחרת כאן אותה מערכת יחסים משלימה את המעגל שלה אין המשכיות שני הצדדים שומרים על הכוח שלהם על מרכזי האנרגיה יוצאים חוזרים הביתה אולי לאחד מהם כואב קצת מתקשרים אחרי יום או יומיים אחרי שבוע כבר שוכחים מה השם הזה בפלאפון על איזה מישור הולכים ?מה לדעתכם נכון יותר לעשות? מה אתם הייתם עושים ?האם אתם מאמינים בידידות ? האם המושג באמת קיים ? אשמח לתגובות