ארקיע מבטלת את הקו לעמאן

ערן שחר

New member
כלום לא יסגר

הקו הוא עבור העברת דואר ו"דברים שונים" עבור השגרירות ומוסדות נוספים
 
לקווי התעופה האלה משמעות פוליטית

יותר מאשר כלכלית ולכן הם ימשיכו לפעול. הידיעה הזאת היא שימוש בהארץ כיחצ"ן עבור חברות התעופה כדי לקדם החלטות ממשלה בנושא.
 
הדוגמא הכי טובה היא טהרן בשנות ה70

מטוסי אל-על היו נוחתים ריקים בבירת אירן בתקופת טרום המהפכה, רק כדי שדגל ישראל ייראה במדינה מוסלמית.
 
קצת מידע (אישי)

1. בטהרן היתה קהילה מאד גדולה של ישראלים. זהו האתר הכמעט יחיד, מלבד פריס, שבו הוקם בית ספר ישראלי בפיקוח משרד החינוך הישראלי שלימדו בו מורים שנשלחו מישראל. 2. באותה תקופה אירן היתה הגשר למזרח הקרוב (מדינות המפרץ) וגם למזרח הרחוק (בעיקר סין) וזו היתה הדרך המהירה והקצרה לאנשי עסקים ישראלים למקומות אלו. 3. כמות גדולה של עולים מבריה"מ עברו דרך אירן (הרבה יותר מאשר דרך אוסטריה שמשכה את הכותרות באותו זמן) . גם אותם היה צריך להביא לארץ בצורה כלשהי. בכל מקרה בשביל לשמור על נוכחות ישראלית מספיקה טיסה בשבוע ולא שלוש של 720 כמו שהיה בזמנו.
 

ארזS

New member
../images/Emo207.gifארקיע ועוד...

אם כבר נפתח אתמול שרשור בנושא ארקיע ואין שרשור תמונות אחר, אני מרשה לעצמי להביא בפניכם קישורים לשלוש תמונות חדשות שהתקבלו לשני האתרים המובילים. תחילה נפרגן לחברנו מיכה סנדר, וכאן זה לא מטוס של ארקיע אלא Piper PA-31-310 Turbo Navajo של תמיר תעופה בשדה דב. כעת הנה תמונה נוספת שלי שבעבר נדחתה וכעת התקבלה וזהו דאש 7 של ארקיע בפיינל קצר למסלול 12 בנתב''ג בשעת שקיעה לפני 3 שנים . ולסיום שימו לב לגלגלים שנמצאים בחצי הדרך פנימה אחרי ההמראה של ה-ATR 72 הזה. [וכמה מוזר שהתמונה הזאת נדחתה פעמיים ע''י JP והנה התקבלה מיידית ע''י A.net]...
 
למעלה