" ארץ החלומות " ...

kayoto

New member
" ארץ החלומות " ...

הנה תמונה שסיימתי ממש הרגע מתוך תחרות החודש באתר של 3DBUZZ ...כמעט כולם שם יוצרים בתלת, אז אני החלטתי ללכת על דו... למרות שאני שונא לצייר דברים "חמודים" אבל זה מה שיצא.
 

love potion

New member
../images/Emo13.gif אל תתנצל

לי הציעו פעם לעצב דמויות לסדרת ילדים פוטנציאלית שבה כל הדמויות היו צריכות להיות
לבבות
- מין גרסה מאוחרת לדובוני איכפת לי, אבל בלי לטרוח עם הדובונים
אז הייתי בטוחה שיהיה סיוט אבל בסוף יצאו לי כמה דברים ממש כיפיים. לא שזה המשיך משם, אבל חלק מהם עדיין מככבים בתיק העבודות שלי. עכשיו כשאני חושבת על זה, זה יכול להיות אתגר פורום מסקרן - לקחת רעיונות נדושים ומבחילים ולראות איך אנחנו מתמודדים איתם.
 

kayoto

New member
...אני מסכים איתך ../images/Emo45.gif

למרות ש... " דברים חמודים " ...אני ממש לא אוהב לצייר/להנפיש, את צודקת צריכים לדעת להתמודד (כמו בחיים האמיתיים) עם כל אתגר ! אשמח לראות עבודות ישנות/חדשות שלך.
 

ToDor

New member
מזמן לא היה איזה אתגר מענין

אתגר - דמויות חמודות עד כדי בחילה שקורים להם דברים מחרידים (גם כמובן עד כדי בחילה) במסורת happy tree friends נשמע לי מצוין
 

kayoto

New member
רעיון טוב ...אבל

מישהו מוכן לקשר אותי לדבר הזה שכל הזמן אני נתקל בו בפורום ולא יצא לי לראות ? happy tree friends עוד משהו, מה דעתכם על אניג'אם ? ANIJAM - זה יכול ליהיות אחלה אתגר, מה אתם אומרים ?
 

kayoto

New member
../images/Emo46.gif ...אולי אבצע רצח נראה... ../images/Emo32.gif

אחחחחח... איזה כיף שהאח מסתובב לי במחשב בזמן שאני מבלה. הכינויים חוגגים אני רואה. " תזכורת זה: " ===> לזכור להחליף לכינוי הפרטי שלי ולא של "אחים קטנים ומסורבלים חסרי אחריות" בכל פעם שאני חוזר למחשב מחדש <=== מי יודע אולי זה יעזור.
 
למעלה