../images/Emo13.gif אל תתנצל
לי הציעו פעם לעצב דמויות לסדרת ילדים פוטנציאלית שבה כל הדמויות היו צריכות להיות
לבבות
- מין גרסה מאוחרת לדובוני איכפת לי, אבל בלי לטרוח עם הדובונים
אז הייתי בטוחה שיהיה סיוט אבל בסוף יצאו לי כמה דברים ממש כיפיים. לא שזה המשיך משם, אבל חלק מהם עדיין מככבים בתיק העבודות שלי. עכשיו כשאני חושבת על זה, זה יכול להיות אתגר פורום מסקרן - לקחת רעיונות נדושים ומבחילים ולראות איך אנחנו מתמודדים איתם.