מוריסון,תרשו לי שניה טוב ???
להיות האיש הרע לרגע ו.........למחות על הפרסום הזה........נו באמת ידידי,לא רק שבין המצרים עכשיו.....ואסור ללכת להופעה........אתה גם מפרסם לי פה ,במקום `` הקדוש `` הזה הופעה מעורבת ??גוואלד......סתם,אני יודע שלא היתכוונת,אז לכן ידידי,די טוב ??? יהי רצון שיבנה בית המקש וארכדי יחזור בתשובה יחד איתי,ואז נלך להופעה........ואמרו אמן