אריה....פסי.....ו...

שרון-ב-

New member
אריה....פסי.....ו...

(תשמעו, עוד נשארו לי סנטימנטים מיוחדים אליכם מליל אמש) הולכת לחדר כושר כך כשאריה יפול, אוכל להרים אותו ובשבילך פסי, לחנוק את ה..... שרון הלכה ד``ש חם ותודה ליונה
 

ariegur

New member
יופי לי בעניין הסנטימנטים -

לי יש כמה סנטימטרים. אריה
 

שרון-ב-

New member
כל עוד.......

אף סנטימטר (וסנטימט) לא בא על חשבון המח. שרון בהעדפה ל...על ... בגלל ש... לאור ה....לשם ה.... לכן ....
 

ariegur

New member
למרות זכרוני החלש, דומני כי כבר סיפ

רתי לך מה מוביל את מוחי ... (אבל האמת שכרגע בעצמי איני זוכר מה בדיוק סיפרתי ?) אבגדהוחטיכלמנסעפצקרשת. אריה
 
למעלה