אריההההההההההה

שרון-ב-

New member
אריההההההההההה

תביא ת`וריד תתחבר קחחחחחחחחחחחחחחחחח מנה גדושה של אהבה לכל היום :) תן לפסי נשיקה בשמי (רק נשיקה בלי סטיות !!) שרון הולכת לעבודה (בעיניים)
 
פיכס!

עד עכשיו אני מנגבת ת`רוק שאריה השאיר עלי! בפעם הבאה אני דורשת נשיקה ממקור ראשון. בלי מיכלים של ריר! פסיבליסטיותבכלל
 

יערית

New member
מסכנה שלי....

הרוק שעבר אלייך מאריה היה מצבור של הרוק שלי עם הרוק של שרוני, עם הרוק של אריה עד אלייך.... אז מבקשת שאת מנגבת אותו תחשבי לעצמך כמה אנשים מלקקים אותך. יערית-שונאת נשיקות רטובות.
 
ממממ.. פי`תום

יש לכל הריר הזה טעם חדש . פסי (שונאת-נשיקות-רטובות-ונשיקות-שקדים-אלא-אם-כן-הן-לא-מהפה)
 

ariegur

New member
יערית, אני בשר ודם.

אם צובטים אותי, כואב לי. אם יורד גשם אני נרטב. אם מדברים שטויות - זה בטח אני. אריה
 
מה זה לא נראית????!!!

הנה. הסתובבתי. עכשיו, מהפרופיל, אני כן נראית אחת שמחפשת המלצות??? פסילואט
 
למעלה