ארוחת צהריים - מה להכין?

רוהאנדה

New member
ארוחת צהריים - מה להכין?

מה יש - חזה עוף (עדיין קפוא), נקנקיות, תפוחי אדמה, קופסת תירס, פטריות, בזיליקום, ביצים. בערך זהו (כמובן מעט מאוד סוגי תבלינים, ועוד כלמני שנשארו משבוע שעבר) למישהו יש רעיון מה להכין? אולי קציצות עוף? איך מכינים?
 

רוהאנדה

New member
למישהו יש

מתכון: פטוצ'יני עם נתחי עוף, כוסברה ועגבניות מיובשות? האם ניתן להחליף את הכוסברה בבזיליקום?
 

wan

New member
את יכולה להחליף

כוסברה בפטרוזיליה. או לחילופין בבזיליקוםם. אך תבלי בעדינות גם הכוסברה וגם הבזיליקום חזקים ודומיננטיים. בתאבון
 

Wednesday

New member
פטוצ'יני עם נתחי עוף, כוסברה ועגבני

פטוצ'יני עם נתחי עוף, כוסברה ועגבניות מיובשות מתכון של אבי שטייניץ (מלון "המלך דוד"), גליון 89 500 גרם פטוצ'יני שמן זית לטיגון 300 גרם חזה עוף, חתוך לפיסות בגודל 2 ס"מ 50 גרם פטריות ירדן, קרועות 150 גרם פטריות שמפיניון פרוסות 3 גבעולי בצל ירוק, קצוצים 2 כפות פסטו כוסברה (אפשר קנוי, עדיף טרי) 1 כף פסטו בזיליקום (אפשר קנוי, עדיף טרי) 2 כפות עגבניות מיובשות בשמן, קצוצות 1/2 כוס ציר עוף או בקר מלח ופלפל שחור גרוס טרי פרמזן להגשה * מבשלים את הפטוצ'יני במי מלח ובמקביל מתחילים בהכנת הרוטב. * במחבת עם שמן זית מטגנים קלות את העוף. מוסיפים פטריות ובצל ירוק ומזהיבים. * מוסיפים את שני סוגי הפסטו, העגבניות המיובשות והציר ומתבלים במלח ופלפל. * מוסיפים את הפטוצ'יני המבושל, מערבבים יחד כדקה ומגישים עם פרמזן. * חובבי הכוסברה מוזמנים להוסיף צרור גדול של עלי כוסברה קצוצים, בשלב ערבוב הפסטה עם הרוטב. מתכון ל - 4 מנות
 

Wednesday

New member
אני כבר מ-ת-ה להכין את המתכון

הזה, שכולל שילוב של מלא דברים שאני אוהבת....
 

רוהאנדה

New member
אויש לא ראיתי את ההודעה

פעם הבאה (תנו לי קצת זמן להשתפשף בארוחות צהריים- עניין חדש יחסית) תהיה הזמנה פורמלית בנתיים בסוף הכנתי משהו אחר - עם עגבניות מרוסקות ועוד כמה כאלה - יצא נחמד ולא יותר בעיקר כי לא היו לי כל המצרכים אז היה חסר קצת טעם - אבל זה היה אכיל.
 
למעלה