ארוחת פינוק צבאית

המרחפת

New member
ארוחת פינוק צבאית

במשרד אצלנו יש מסורת שכל פעם שעומדים לפני ביצוע ממשי של פרוייקט גדול כלשהו, עושים ארוחה ביתית. בשבוע הבא זה יהיה פרוייקט שלי, ובהתאם, אני צריכה להכין את הארוחה. מתלבטת מה להכין הפעם... בפעם הראשונה הוכנה פסטה ברוטב רוזה (עגבניות ושמנת) ולידה ירקות מוקפצים עם נודלס ושניצל טופו מטוגן (שלא כל כך שרד את הנסיעה...) פעם אחרונה הכנתי ספגטי ברוטב אלפרדו וכדורי שוקולד. אשמח לעזרתכם- מה להכין הפעם? 6 בנות, אוכל שיכול להכנס לתוך קופסה ולהוות ארוחת צהריים. יש מיקרוגל, אבל גם יש נסיעה של 3 שעות, אז לא משהו שמתפרק יותר מדי בקלות. חשבתי להכין לזניה צמחונית/ קנלוני וגם חטיפי זיתים. מה דעתכם?
 

adigreen

New member
מה דעתך על קציצות ברוטב עגבניות

או סמבוסק בשר טחון אולחמניות אפויות עם בשר טחון או בלינצ'ס או... אלעד
 

pirge

New member
אז אני אשתף אותך עם מתכון

ללזניה במילוי קרם פרש ורוטב עגבניות: 2 חבילות דפי לזניה 60 גרם חמאה 5 כפות גדושות קמח 2 כוסות חלב מיכל שמנת לבישול 15 אחוז גבגיע קרם פרש מלח פלפל בצל 2 שיני שום אורגנו קופסה עגבניות קלופות וחתוכות שקית פתחתי עמק למאפים. מחממים תנור ל175 מעלות.מבשלים את הפסטה לפי הוראות. רוטב קרםפרש: בסיר בינוני ממיסים חמאה. מוסיפים קמח ומטגנים 2 דקות תוך ערבוב. מוסיפים חלב ושמנת ומערבבים על אש קטנה עד הסמכה. מוסיפים קרם פרש ומערבבים. מתבלים במלח ופלפל. רוטב עגבניות: חותכים בצל לקוביות. בסיר בינוני מטגנים את הבצל להזהבה. מוסיפים שום ואורגנו.ובסוף עגבניות. מבשלים עד שכל הנוזלים יתאדות. כ-30 דקות. מורידים מהאש. מעבירים למעבד מזון ומרסקים לרוטב אחיד. הרכבת הלזניה: מניחים שכבה דפים ומעליה שליש רוטב קרםפרש ואחר כך שליש רוטב עגבניות.חוזרים על הפעולה פעמיים . מכסים בדפי לזניה. יש לנו 4 שכבות פסטה ו-3 שכבות רוטב. מפזרים על כל הלזניה את פתיתי הגבינ'צ, ואופים 20 דקות. להגיש חם. יש לי גם מתכון מעולה לקנלוני אם תרצי. חג שמח.
 
למעלה