ארוחת פינוק צבאית
במשרד אצלנו יש מסורת שכל פעם שעומדים לפני ביצוע ממשי של פרוייקט גדול כלשהו, עושים ארוחה ביתית. בשבוע הבא זה יהיה פרוייקט שלי, ובהתאם, אני צריכה להכין את הארוחה. מתלבטת מה להכין הפעם... בפעם הראשונה הוכנה פסטה ברוטב רוזה (עגבניות ושמנת) ולידה ירקות מוקפצים עם נודלס ושניצל טופו מטוגן (שלא כל כך שרד את הנסיעה...) פעם אחרונה הכנתי ספגטי ברוטב אלפרדו וכדורי שוקולד. אשמח לעזרתכם- מה להכין הפעם? 6 בנות, אוכל שיכול להכנס לתוך קופסה ולהוות ארוחת צהריים. יש מיקרוגל, אבל גם יש נסיעה של 3 שעות, אז לא משהו שמתפרק יותר מדי בקלות. חשבתי להכין לזניה צמחונית/ קנלוני וגם חטיפי זיתים. מה דעתכם?
במשרד אצלנו יש מסורת שכל פעם שעומדים לפני ביצוע ממשי של פרוייקט גדול כלשהו, עושים ארוחה ביתית. בשבוע הבא זה יהיה פרוייקט שלי, ובהתאם, אני צריכה להכין את הארוחה. מתלבטת מה להכין הפעם... בפעם הראשונה הוכנה פסטה ברוטב רוזה (עגבניות ושמנת) ולידה ירקות מוקפצים עם נודלס ושניצל טופו מטוגן (שלא כל כך שרד את הנסיעה...) פעם אחרונה הכנתי ספגטי ברוטב אלפרדו וכדורי שוקולד. אשמח לעזרתכם- מה להכין הפעם? 6 בנות, אוכל שיכול להכנס לתוך קופסה ולהוות ארוחת צהריים. יש מיקרוגל, אבל גם יש נסיעה של 3 שעות, אז לא משהו שמתפרק יותר מדי בקלות. חשבתי להכין לזניה צמחונית/ קנלוני וגם חטיפי זיתים. מה דעתכם?