ארוחת הבוקר שלי

davewod2000

New member
ארוחת הבוקר שלי

את שלי היום,הבטחת לי!

את שוכבת על גבך רגליים מקופלות אל חזך ואני מביט,

מביט אל תוך הפלא הזה,מושך ומטריף!

מפשק את ירכייך וטובל את ראשי ביניהן ואת עוטפת את

ראשי ברכות חמימה.

שפתייך כעלי כותרת לפני הפריחה.

מושיט אצבעות ופורש אותן וצולל אל תוך הלחות המזמינה.

מלקק בלשוני כל טיפה וטיפה ולא רווה.

אגנך מתקמר ומגיש לי הכל לטעימה.

דגדגן מזדקר מתחנן למגע,נושף עליו קלות,מצטמררת,נאנחת

וגונחת.

לשוני עוטפת ומרטיבה את הניצן הקטן סוחטת צעקת עונג.

שפתיי יונקות ושואבות ,את לוחצת את ראשי בטירוף מענג

וצועקת שאינך יכולה יותר...

אבל אני עדיין לא שבעתי!
 

yaron599

New member
זה אף פעם לא משביע...

התיאבון תמיד פתוח ומוכן לקבל מזה עוד ועוד....

 

הילי 122

New member
כתוב מקסים , שובבי כל כך

כמו לעמוד תחת עץ דובדבן ,לקטוף וללקק מול גבר רעב .
 

הילי 122

New member
בעקבות התגובה שלך , לפעמים חושבת ושואלת את עצמי

כשכותבת משהו וכותבים לי תודה ,
האם לענות לכל אחד בתודה ???
עדין לא החלטתי לגבי זה חחחח
מענין מה כל החברה כאן חושבים ?
 

giligil55

Member
לדעתי...


כותב הפוסט צריך להתייחס לכל תגובה שהוא מקבל ...זו כמובן לא חובה , רק המלצה
 
למעלה