ארה"ב- שנות ה-20...

Boldyk

New member
ארה"ב- שנות ה-20...

בקשר לארה"ב- שנות ה-20, איך יכול להיות שבאותן שנים בהם השמרנות שיגשגה ונוהל מאבק פנימי נגד הקומוניזם הייתה מפלגת קומוניסטית בארה"ב? תודה.....
 
שנות ה-20?

אני מניח שאתה מתכוון למקארתיזם האנטי קומוניסטי של ארה"ב בשנות ה-50 ולא ה-20.
 

הולמס 30

New member
הניחוש שלי שהוא הגיע עד לכאן

אבל התבלבל בכניסה והוא שואל בנוגע לבגרות
 
למעלה