ארה"ב- שנות ה-20... בקשר לארה"ב- שנות ה-20, איך יכול להיות שבאותן שנים בהם השמרנות שיגשגה ונוהל מאבק פנימי נגד הקומוניזם הייתה מפלגת קומוניסטית בארה"ב? תודה.....