אקספלורר 6

ea3000

New member
אקספלורר 6

יש לי מערת הפעלה 98 התקנתי אקספ´ 6 המחש נתקע לי לא נכנס לצ´טים ולעוד אתרים מה לעשות ?
 

tsachiho

New member
אז ככה...

קרתה לי פעם בעיה כזו עם אקספלורר 4. תנסה לעשות Reinstall, אם זה לא עוזר, תעשה Uninstall ואז תתקין מחדש. אם זה לא עוזר, נאמר לי במייקרוסופט שצריך לפרמט את המחשב, להתקין מחדש חלונות ואז אקספלורר. בכל מקרה אני מציע שתפנה למחלקת התמיכה במייקרוסופט: 09-9525400 מקווה שעזרתי,
 
למעלה