אקסל 2003 על ה - Web

lp12

New member
אקסל 2003 על ה - Web

שלום לכולם, אני ניגש (ממחשב א') לקובץ אקסל שנמצא בשרת WEB אצלנו. הקובץ נפתח דרך הדפדפן,ניתן לראותו אך כשאני ניגש אל התפריטים השונים: File,Edit,Insert... רק תפריט File יורד ומציג לי את האפשרויות הידועות. שאר התפריטים אינם מגיבים. במחשב ב' כל התפריטים מגיבים :) יש למישהו הצעה לפתרון? תודה רבה מראש...
 
למעלה