אקסל 2003 על ה - Web
שלום לכולם, אני ניגש (ממחשב א') לקובץ אקסל שנמצא בשרת WEB אצלנו. הקובץ נפתח דרך הדפדפן,ניתן לראותו אך כשאני ניגש אל התפריטים השונים: File,Edit,Insert... רק תפריט File יורד ומציג לי את האפשרויות הידועות. שאר התפריטים אינם מגיבים. במחשב ב' כל התפריטים מגיבים
יש למישהו הצעה לפתרון? תודה רבה מראש...
שלום לכולם, אני ניגש (ממחשב א') לקובץ אקסל שנמצא בשרת WEB אצלנו. הקובץ נפתח דרך הדפדפן,ניתן לראותו אך כשאני ניגש אל התפריטים השונים: File,Edit,Insert... רק תפריט File יורד ומציג לי את האפשרויות הידועות. שאר התפריטים אינם מגיבים. במחשב ב' כל התפריטים מגיבים