אקווהאקדס - כל המהומה ובשביל מה?

sporTV

New member
לא לקחנו את זה קיצוני מדי?

אנשי מקצוע, יש לכם מושג האם אומפרדקס ולוסק שכדיוע מסייעים למנוע בחילות ממיצי הקיבה מסייעים גם בטעם שעולה מהאקוואדקס? ועכשיו שהזכרתם לי, אני חושה שבהתחלה זה היה עושה לי הרבה מתופעות המגעיולת שהזכרתם, אבל אחרי שפיצלתי לפעמיים ביום התופעות פחתו בהרבה. ויקויק , ניסית אתהפיצול הזה לאורך זמן?
 

vikvik

New member
לשקר זה לא הפתרון

יש סיבה ללקיחת הכדור הזה , אתה יכול לשאול את הרופא שלך. אין לך מושג כמה הכדור הזה חשוב ומשמעותי , יש לו גם השפעה לכמות האשפוזים שלך.
 
מיץ מרה של קיפוד ../images/Emo5.gif../images/Emo5.gif../images/Emo5.gif

מצטערת, לא מכירה את הטעם למרות שנגעת בנקודה רגישה מאוד מיץ מרה של דובים שחורים נחשב למצרך חשוב ויקר ברפואה הסינית ובמזרח יש חוות שלמות שהמטרה בהן זה לחלוב את מיץ המרה של הדובים האומללים ומי שלא מאמין לזוועה שיראה כאן הקישור לפות מעט אופטימי... ובקשר לאקוואדקס, אז אני לא יודעת בן כמה אתה, אבל לא מדובר כאן במשחק מחבואים... והנזק שנגרם נגרם לך אולי במקום לעבוד על אמא תקח את האחריות ללקיחת הכדורים על עצמך?
 
מקווה שלא ניסית ציאניד

תשמע, עם עולם דימויים כה עשיר ומגוון אני בטוחה שאתה מספיק יצירתי בכדי למצוא פיתרון שאינו להחזיר את הכדור לקופסא אגב, אמא לא שמה לב שהקופסא היא סוג של פח השמן מחנוכה???
 

chakiv

New member
אפשר לקחת שני כדורים יחד

אבל - 1. בגלל שמכניסים כ"כ הרבה ויטמינים בבת אחת, הסיכוי שכולם יכנסו הוא נמוך יותר מאשר כאשר מחלקים לפעמיים ביום. ההסבר: ישנם רצפטורים (קולטנים) במערכת העיכול אשר "תופסים" את הויטמינים/מינרלים הקיימים באקווהאדקס בכמות מוגבלת. כלומר: ברגע שהם תפוסים, הם לא יכולים לתפוס עוד מרכיבים אחרים. מכאן ההיגיון של חלוקת התוסף לפעמיים ביום. 2. בבליעה של 2 בבת אחת, תופעות הלוואי של בחילה/טעם רע/תחושה שהכל עולה למעלה - גבוהה יותר. מי שמסתדר עם נטילה של 2 בבת אחת ואינו מצליח לחלק לאורך היום לקחת שניים (כלומר, שוכח את השני), עדיף שיקח שניים בבת אחת מאשר שלא יקח בכלל... ורדית
 

chakiv

New member
דליה, כבר דיברתי עם מגפארם והם מודעים לבעיה

כשיהיו התפתחויות אעדכן את כולם. אתם תמיד תהיו ראשונים! ורדית
 

chakiv

New member
נוגדי חומצה למיניהם, כמו לוסק, יכולים לעזור

לטעם ולתחושות של האקווהאדקס. אבל הנטיה היא לא לתת לחולים תרופה כנגד "תופעת לוואי" של תרפה/תוסף אחר. את הלוסק, נותנים ב- CF מסיבות אחרות, כמו: ריפלוקס, כאבי בטן ובחילות שנובעים מחומציות יתר, חוסר עליה במשקל ונסיון לשפר קצת את הפעילות של הקריאון (לא באופן רשמי..), ועוד סיבות נוספות. אין זה משנה אם לוקחים את הלוסק מיד לפני הלקיחה של האקווהאדקס, מכיוון שהלוסק בד"כ עובד 24 שעות (10% צריכים להעלות מינון לפעמיים ביום), כך שאם מישהו לקח בבוקר לוסק, הטעמים ותחושות האי נעימות פוחתים משמעותית בלקיחה של אקווהאדקס לכל אורך היום... ורדית
 

vikvik

New member
אני נמנית על אלה..

שצריכה לקחת את השניים בפעם אחת. וזה לא רק קשור ללשכוח , זה גם קשור להחלטה מודעת. אקוואדקס עדיף לא לקחת בצמוד לאנטיביוטיקה , זה כבר מוריד לי שתי ארוחות ביום , אני לא אוכלת 4 ארוחות ביום ונכון אפשר עם משהו קטן וכו'...אבל די להשתעבד למחלה , ממש לא מסוגלת לזה יותר. אני לא אסתובב עם אקוואדקס בתיק כדי לקחת מחוץ לבית כי גם ככה זה מסריח שלא לדבר על להסתובב עם זה בתיק בקיץ. אני פשוט בוחרת לבחור את הרע במיעוטו אך כזה שמתאים לי ולוקחת בבית שני כדורים ביחד. אחרת אני לא אקח בכלל.
 

vikvik

New member
אקווהאקדס - כל המהומה ובשביל מה?

כדור לא טעיםםםםםםםםםםםםםם בכלללללללל. לוקחת אותו ומרגישה את הטעם שלו חוזר אליו במהלך כל היום , ריח לא נעים וגררררררררררר......רוצה את האדקס החמצמץ בחזרהההההההההההההההההה.
 

sporTV

New member
על זה לא שמעתי....

ויקויק, אולי התכוונת לאצידופילוס?
 
אין ברירה...... ורדית...../images/Emo124.gif

מקווה שבין ארגז ןארגז אולי בכל זאת נקבל תשובה או שלא... או שנחכה קצת בסבלנות או שנחכה כבר לא בסבלנות או ש..
 
למעלה