אצל מי לבצע מי שפיר?

אצל מי לבצע מי שפיר?

אני בת 35+, נימצאת בהריון בסיכון גבוה בגלל דימומים עקב קריש דם. אני צריכה לבצע בדיקת מי שפיר (חלבון עוברי 1:136)אך בעקבות מצבי חשוב לי ללכת למומחה בתחום. (מטבע הדברים ומאופי הבדיקה אני מאוד חוששת כך שחשוב לי להכין קצת ש"ב לפני...) רציתי לשמוע את דעתכם לגבי הרופאים הבאים: 1. פרופסור ליפיץ 2. פרופסור קפלן 3. פרופסור צלאל 4. ד"ר אדריאן אברהם. הרופאים המליצו לי לדחות את הבדיקה בגלל הדימומים, אני כיום בשבוע 22, כך שהזמן דוחק. אודה לכם על תשובה מהירה!
 

בוליפלג

New member
שמעתי ביקורות חמות והמלצות על

צלאל וליפיץ. (לא מנסיון אישי) שיהיה בהצלחה
 

funcake1

New member
../images/Emo45.gif מצטרפת להמלצה על צלאל וליפיץ

עשיתי אצל צלאל סקירה, וחברה של עשתה אצלו סקירות+מי שפיר פעמיים, והוא פשוט רופא מדהים. אני עשיתי מי שפיר אצל ליפיץ, והוא מקצוען אמיתי, בחרתי בו אז בגלל שרציתי רופא שעושה כמה שיותר דיקורים, מנוסה ומיומן, והוא אכן כזה. בהריון הבא אלך בוודאות לאחד משניהם.
 

dafnak

New member
ליפיץ בהחלט- מנסיון

במקרה במקרה מכירה את שלושתם- ליפיץ עשה לי מי שפיר, צלאל סקירה ואדריאן היה הרופא נשים משך שנים. שלושתם נחמדים מאד אבל אין ספק מבחינת המיומנות, השם , הנסיון וכו' וכו' שליפיץ בחירה ראשונה. היה לי ולהרבה חברות שלי נסיון מאד טוב עם ליפיץ ללא ספק. זה ההתמחות שלו ומה שהוא עושה הכי הרבה. במקום השני צלאל שלא מכירה מהתחום הזה ספציפית אבל נחשב אחד הטובים בתחום הסקירות... לאדריאן לא הייתי הולכת, מכירה אותו טוב, הוא מאד חביב אבל ובלי להשמיץ חס וחלילה- עוסק בכל הבדיקות הריון האפשריות וכך פחות -ואני זהירה במילותי- מיומן כלומר עושה הרבה פחות= פחות נסיון, ולצערי גם התמיכה שלאחר הבדיקה במקרה הצורך ממש לא טובה, בלתי ניתן להשיג אותו ושכח אותך בשניה וזה מבאס. בהצלחה
 
ממליצה על פרופ' צלאל אחרי שני דיקורים אצלו

רופא מנוסה ובעיקר בן-אדם מדהים. בחירה ראשונה שלי
מעבר למקצועיות שלו - החום, האנושיות והרוגע שבו פשוט הבהירו לי שעשיתי את הבחירה הנכונה. שיהיה בהצלחה
 

tiger mom

New member
ממליצה על ליפיץ

עשיתי אצלו פעמיים (פעם אחת לפני שבוע) נחשב לאחד המובילים בתחום, מאד נחמד ומרגיע בהצלחה
 
למעלה