אצלי..אמצע הלילה..

שרוני**

New member
אצלי..אמצע הלילה..

אצלכם שיא הפעילות מכרסמים ליליים שכמוכם :) לאחר נסיון שליחה כושל של ההודעה הקודמת..מנסה שוב ..קצת לשחזר.. סיימתי שיחה מעניינת מאד עם אחד מהניקים הכי נחשבים כאן..ברור למה ..וגם לא קשה במיוחד להבין שקל להתאהב בו... הייתי פה כמה חודשים..סוחבת איתי מושא אהבה רחוקה...עצובה..רואה אתכם משתוללים שם בצאט...לא כל כך מבינה..אבל בהחלט מקנאה..ביכולת להנות מזה כל כך ועוד לקום אחר כך בבוקר..וככה כמעט כל יום..מכורים או לא..תודו שיש בזה משהו מהסדרה ``השרדות``.. הגבולות כאן מטושטשים לגמרי..בין מותר ואסור..בין שלי לשלך..ומה שכתבתי בהודעה שלא הצלחתי לשלוח זה..שזה דומה מאד בעיני..למשחק ים יבשה...אבל יותר רטוב :)..ברור שאהבתי את עצמי על ההשואה.. התחיל להיות לי כאן כייף...אבל נגמר ...חבל או לא..עניין של השקפה.. מי שמכיר אותי, רוצה שתתקשרו..ואתה שקיבלתי ממך את מספר הנייד שלך..צפה לביקור שלי מחר..מעבר לקו שמרו על עצמכם ותעשו חיים שרוני
 
למעלה