אצות להרחבת הרחם
אני בשבוע 23 אני אמורה לעבור גרידה ביום חמישי אך בגלל שההריון גדול אני אמורה קודם לעבור הרחבת צוואר הרחם אני ממש מפחדת מאוד קשה לי בכלל עם כל זה אני מרגישה את העובר חי ובועט זה פשוט נורא לחשוב שאני גורמת לו מוות מישהוא יכול להרגיע ולהגיד אם זה כואב האצות קראתי שזה לא נעים מה הכוונה לא נעים אחרי או ההחדרה . כאב או מה?
אני בשבוע 23 אני אמורה לעבור גרידה ביום חמישי אך בגלל שההריון גדול אני אמורה קודם לעבור הרחבת צוואר הרחם אני ממש מפחדת מאוד קשה לי בכלל עם כל זה אני מרגישה את העובר חי ובועט זה פשוט נורא לחשוב שאני גורמת לו מוות מישהוא יכול להרגיע ולהגיד אם זה כואב האצות קראתי שזה לא נעים מה הכוונה לא נעים אחרי או ההחדרה . כאב או מה?