אפשר עזרה????

מיכל31

New member
אפשר עזרה????

רוצה את המילים של השיר היפיפה של אביב גפן "בלילה שוב קם מחלום עלייך..." פליז???????? אולי לשייכת ?
 

חניבעל.

New member
שיר עצוב

בלילה שוב קם מחלום עלייך חלמתי שאת בחיים עדין רציתי להגיד לך שבכל מקום את איתי בליבי לא הספקתי לומר לך שלום שירי לי שיר עצוב רציתי להגיד לך שאני אוהב אותך תודה שנתת לי להיות מה שבא לי ואיך לפעמים את ראית איך כאב לי רציתי להגיד לך שבכל מקום את איתי בליבי לא הספקתי לומר לך שלום שירי לי שיר עצוב רציתי להגיד לך שאני אוהב אותך
 

מרי-לו

New member
שיר עצוב / אביב גפן

בלילה שוב קם מחלום עליך חלמתי שאת בחיים, עדיין רציתי להגיד לך שבכל מקום את איתי, בליבי לא הספקתי לומר לך, שלום שירי לי, שיר עצוב רציתי להגיד לך שאני אוהב אותך. תודה שנתת לי להיות מה שבא לי ואיך לפעמים את ראית איך כאב לי רציתי להגיד לך שבכל מקום את איתי,בליבי לא הספקתי לומר לך, שלום. שירי לי, שיר עצוב רציתי להגיד לך שאני אוהב אותך. רציתי להגיד לך שבכל מקום, את איתי,בליבי לא הספקתי לומר לך שלום שירי לי שיר עצוב רציתי להגיד לך שאני אוהב אותך שירי לי שיר עצוב שירי לי שיר עצוב.
 
את...

כותבת יותר יפה מחניבעל... חנופה על הבוקר...
 

חניבעל.

New member
יו מיכל

קויתי שאני יעשה לך את זה........ סאמאק - לא הולך לי עם נשים. פנטום אולי לך זה עושה משהו (חוץ מגזים)?
 

מיכל31

New member
חחחחח חני

זו ההוכחה שזה יוצא בטבעיות ללא שום מאמץ, המצרכים : מחשב דפוק!
 
למעלה