אפשר עזרה מהמומחים בבקשה?

tralala2

New member
אפשר עזרה מהמומחים בבקשה?

אני 22 מחפש עבודה כבר 4 חושים ולא מצליח למצוא אני טכנאי הנדסת תוכנה / אלקטרוניקה . מה שבעצם אני מבקש שתציצו לי בקורות חיים ותגידו לי מה אפשר לשנות או להוסיף כדי שזה יראה עוד יותר טוב. תודה מראש.
 

motior

Member
מספר הצעות לשיפור

1) להוריד ת.ז (ובטח לא לפרסם באינטרנט!) 2) את הקורסים להעביר מתחת לנסיון מקצועי. אם היו קורסים ארוכים, לציין משך (בשעות). אם מאוד קצרים, אולי אפשר לוותר על חלק. לעומת זאת אולי כדאי להוסיף נושאים עיקריים שלמדת כחלק מלימודי הטכנאי 3) בנסיון המקצועי נראה לי שיש להסביר יורת מה אתה עושה."עבודה עם" זה תיאור כללי מדי 4) ניהול ופיקוח על 15 טכנאים? זה הרבה יותר מהמקובל לראש צוות. האם באמת כולם כפופים אליך? אם לא - כדאי לתקן או להבהיר כי הנתון נשמע חשוד 5) בסעיף מע' הפעלה כדאי לציין שזה WINDOWS (יש גם אחרות...). באיזה רמה אתה מכיר? ברמת משתמש או תוכניתן SYSTEM? נא לציין. ואם השני נכון - להוריד מהכרת OFFICE 6)שליטה בשפות תכנות - עשית קצת בלגן. HTML זה לא ממש שפת תכנות ו- DELPHI - אני לא בטוח איך להגדיר. באיזו רמה אתה "שולט"? באיזה ASM? 7)סיווג בטחוני - גבוה ולא "גבוהה". נדמהלי שאין דבר כזה - אמור להיות סודי, סודי ביותר, שותף סוד וכדו' 8) כללי - כדאי להוסיף בהתחלה (מיד אחרי פרטים אישיים) משפט כללי שמתאר מה אתה מחפש ומה היתרונות שלך לתפקיד זה 9) כללי - ויזואלי - כדאי להפריד מבחינת הפונט את הכותרות מהפרטים בהצלחה
 

tralala2

New member
תודה רבה אל ההצאות. וכן 15

כן .. תשמע אולי באזרחות זה לא נשמע כמו משהו אמתי .. אבל תתפלא שבצבע ובמיוחד במחלקה שלי זה היה בסדר גמור... היו נשארים כל לילה בערך 15 אנשים לפעמים גם 20 .
 
למעלה